Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Lehetek úgy sikeres, hogy nem...

Lehetek úgy sikeres, hogy nem promózom magam?

Figyelt kérdés

Tegyük fel, írok egy történetet egy internetes oldalon, de az elkészítése után nem szándékozom hirdetni a művet, nem beszélek róla másoknak, nem osztogatom meg mindenféle közösségi oldalon. Hozzáadok pár taget, hátha azok alapján felkeltem valakinek az érdeklődését, aztán hagyom.

Van esélye, hogy így bárki is figyelembe vegye az írást, vagy egyetlen kattintást sem szerzek? Mekkora szerepe van az önpromózásnak a sikerhez? Létezik, hogy valaki csak a tehetségével szerezzen hírnevet?

/Ez csak példa, valójában nincsenek ilyen terveim, de ez a legegyszerűbb elképzelés. Mindenféle vélemény érdekelne a témával kapcsolatban, nem csak az írásra kell gondolni./


2017. jún. 7. 17:41
 1/7 anonim ***** válasza:
A sikerhez a marketingnek nagy köze van. Kisebb csoda kellene hogy pont a te írásod legyen sikeres. Manapság 100 blog, 1000 fb oldal, és 10000 hely van arra hogy leírja valaki a történetét, kicsit mindenki sikeres akar lenni, de magától nem jön a siker.
2017. jún. 7. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
Én múltkor ezzel kapcsolatban olvastam egy hozzáértő véleményét, ő egy sikeres üzlethez (bmi alkotás is lehet) a napi 8 órából 2 óra termelés, alkotás jut, 6 óra marketing. Nagyjából reálisnak érzem ezt manapság, viszont nem tetszik.
2017. jún. 7. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
nem.
2017. jún. 7. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Túlzott reklámnak sok az alja...lássad a média-szemetét, mert mind az, akárhogyan nézzük

Inkább az ajánlás "kézről-kézre", mert az azokat vonzza, akik méltóak az alkotásra.


Ha valaki valami valóban értékeset alkot, akkor az terjed bár a szemét is, de mint írtam, nem mindegy kihez jut el és ez fontosabb szerintem.


A csendes fegyver a hatékony fegyver;)

2017. jún. 7. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Nem lehetsz.

Az a helyzet, hogy ha nem reklámozod a dolgot, akkor első körben senki sem fogja olvasni. Idővel odatéved pár ember, néhányan maradnak, mások továbblépnek. Így TALÁN 5-10 év alatt elérhetsz egy olyan olvasottságot, amit más elér 1-2 hónap alatt.

Jól írták: A marketing fontos. Ha valaki csak azért ír, mert szeret és nem célja sikeresnek lenni, akkor nincs gond, ha nem reklámozza magát. Ha viszont, valaki sikeres és olvasott akar lenni, akkor kell a reklám.

2017. jún. 7. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Szerezz egy alap marketing tankönyvet, vagy PR könyvet esetleg (szeles Péter pl. ). Jobb ha átlátod, nem hiába egy külön szakma a marketing is, a PR is. Mondjuk nekem az egyik suliban nagyon jó marketing tanárom volt, minden óra beszélgetős, kérdezz-felelek volt, de közben tanított is szigorúan, viszont megértettük a lényeget, az alapoktól, megtanított gondolkozni. Hidd el a jó ötlet kevés a sikerhez, bár fontos.
2017. jún. 8. 15:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Nem csak marketing hanem googly analysis-t is tanulj. Kutya se fog oda "tevedni" csak ugy...
2017. jún. 8. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!