Rossz tapasztala, kellemetlen vásárlás - Mi a teendő? (COOP, CBA, stb. )
A helyi kisboltban (Coop) nagyon sok rossz tapasztalatom van. És nem mindegyik szituációban én voltam a szereplő. Még szem- és fültanúnak is kellemetlen lenni.
Megalázóan és lekezelően beszélnek a vásárlókkal, az alkalmazottakkal, az üzletkötőkkel és a szállítókkal is. Az alkalmazottak nem mernek lépni semmit, mert féltik az állásukat. És hihetetlen, h egy vidéki kisboltban mit meg nem engednek maguknak a boltvezetők. Persze, ők majdnem minden terméket amit vásárolnak leáraznak maguknak, pofátlan módon. Nyílt titok, h fagyasztott (kiolvasztott) húst is árulnak...
Ilyenkor kik az illetékesek, hol lehet hivatalos panaszt tenni?
Mivel sajnos csak magyar maffia rendszer szerint hierarchizálódott üzleteket említettél, ezért az ég világon semmit nem lehet tenni az ügyben.
Mármint érdemben.
Hivatalos panaszt bárhol tehetsz.
Miután egy jól felépített rendszerrel állsz szemben, ahol az összes hatóság a hatalmat szolgálja, ez maximum unalom űzésre lesz jó, meg ha pereskedésre kerül a sor, (anélkül nagy ívben telibe fossák a véleményed) arra, hogy inged-gatyád rámenjen.
Nyerni pedig úgysem nyerhetsz, mert ha nem tűröd a félreállítást, a semmibe vevést, vagy a parasztvakító süketelést, akkor kizárólag peres eljárás lehet az ügy vége.
Ott pedig készségesen vár polt-felszopó-péter legfőbb ügyész által vezetett igazságszolgáltatás, ami úgy tipor el, hogy azt is megbánod, hogy megszülettél, tekintve, hogy kormány közeli áruház láncok ellen mertél kritikával élni.
Végső soron Strasbourg marad, az Unión belül ott foglalkoznak emberjogi kérdésekkel.
Sok sikert!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!