Van-e érdekes bolti történeted, ami megdöbbentett vagy meglepett? Pozitív és negatív is jöhet.
Hogy negatívat is írjak: a budaörsi Szamos cukrászdában úgy viselkedtek velünk, mint az utolsó senkiháziakkal sem. Fintorogva, pofákat vágva, visszajárót odadobva. Mindezt úgy, hogy nem szolgáltunk rá, szóval köszöntünk, udvariasak voltunk, ápoltak voltunk (mielőtt bárki belekötne).
Mások is panaszkodtak már rájuk, szóval érthetetlen, hogy a mai gazdasági helyzetben hogyan engedhetik meg maguknak ezt a bánásmódot a vendégekkel szemben. Annyira azért nem olcsók. :)
Pozitív: egyik este Németországban vásároltam és mikor fizettem, eladó megkérdezte, h nem akarom e elvinni az aznapi péksüteményeket INGYEN, mert fél óra múlva bezár és úgyis csak rajta maradnának. Egy fél szatyorral kaptam, otthon betettem pár percre a sütőbe és olyan volt, mintha friss lenne, nagyon finom volt, meg a kedvességnek is örültem:-)
Negatív: egyszer egy üzletben sípolt a kapu, mikor kimentem, ezért visszamentem, mivel úgyis tudtam, h nem loptam el semmit. Az eladók tök bunkók voltak, átnézték a táskámat, de mivel nem találtak semmit, kihívták a rendőröket, akik az irodában megmotoztak, levetkőztettek (nem teljesen meztelenre), aztán mivel nem találtak semmit, elengedtek, de a f4szszopó eladók még bocsánatot sem kértek! Azóta még az üzlet közelébe sem mentem, nagyon megalázó volt!
#4
Én az arcába dobtam volna a kaját, és a visszajárót is, majd szép nyugodtan elhagytam volna a helyet.
Nem kell eltűrni az ilyen viselkedést.
Rengeteg nyomoronc eladó/bolti alkalmazott csinálja ezt.
Képesek úgy lenézni, hogy a rajtam lévő ruhák összértéke meghaladja a 100 ezer ft-ot. Ápolt vagyok, adok magamra, tehát nem tudom, mire vannak fel a kis szarosok.
C&A-ban volt olyan, hogy nézegettem egy karkötőt, véletlenül rossz helyre raktam vissza, aztán a biztonsági őr megvádolt, hogy a kezem levő, H&M-es ékszer (amit ők nem is árulnak) az a karkötő, és én azt el készülök lopni. Rossmannban meg olyan volt, hogy a kiírthoz képest drágább volt a cucc, és szemrebbenés nélkül, kvázi szemrehányóan kérdezte a pénztáros nő, hogy UGYE elfogadom a drágább áron. Mondom, nem, mert nem az van kiírva. Utána a száját húzva ütötte be az olcsóbb árat, és luxus volt neki elköszönni.
Pozitív: Ulpius-házas könyvesboltokan mostanában többször adtak ajándékkönyvet a vásárláshoz, akkor is, amikor összesen 800 Ft-ot fizettem. Másik Rossmannban meg szó nélkül, kukacoskodás nélkül kicseréltek nekem (blokkal) egy rúzst, ami nem működött (ez nekem pozitív volt, mert rengeteg boltban trükköznek nyilvánvaló gyártási hiba ellenére is, hogy az biztos használati hiba volt stb.).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!