Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Tényleg annyira fájt az...

Tényleg annyira fájt az eladónak, hogy visszaírtam a húgomnak a boltban? Most én vagyok a hülye?

Figyelt kérdés
(Kicsi falusi Coop, ha ez számít.) Láttam egy karkötőt és lefotóztam neki hogy kéri-e. Visszaírt, és elkezdett a próba vizsgájáról beszélni, engem meg nyilván érdekelt hogy ment úgyhogy elolvastam és válaszolni akartam neki, mikor lecseszett az eladó, hogy ide vásárolni járnak az emberek, ne telefonozzak hanem fogjak egy kosarat és vásároljak. Mindez amit fent írtam kereken 5 percet vett igénybe, visszanéztem hogy mikor lettek küldve az üzenetek. Ezek után annyit mondtam hogy inkább hagyjuk, remélem ettől jobb lett a napja, és elmentem. (Ilyen kiszolgálásból köszönöm, de nem kérek, el tudom költeni máshol is a pénzemet.) Egyrészt mint mondtam nem fél órát álltam ott hanem 5 percet. Senkinek nem voltam útban, konkrétan egy öreg bácsi volt még a boltban rajtam kívül, plusz az eladók.

2023. jan. 26. 15:42
1 2 3
 1/23 anonim ***** válasza:
84%
Valószínűleg a napja fénypontja ha beleköthet valakibe. Ne vedd magadra.
2023. jan. 26. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/23 anonim ***** válasza:
78%
Jól tetted, hogy eljöttél, ilyen helyen én se költenék egy forintot se. Bár valószínűleg nem tette volna zsebre, amit kap, ha nekem szólt volna be egy ilyet. Foglalkozzon a munkájával és ne nekem akarja már megmondani, hogy mit csináljak vagy ne csináljak a telefonommal. Alapjáraton egy kedves, segítőkész embernek tartom magam, de ha valaki ok nélkül belém áll és/vagy bunkózik, nos azt nem tudom tolerálni és nem is szoktam.
2023. jan. 26. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/23 anonim ***** válasza:
79%
ez egy bunko, nem kereskedo. jol tetted, hogy eljottel, az ilyet en is otthagytam volna vasarlas nelkul.
2023. jan. 26. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/23 anonim ***** válasza:
24%
Akkor fordítsuk meg a dolgot. Nem érzed úgy, hogy pofátlan vagy? Bemész valahova és ahelyett, hogy a dolgod intézed, nyomkodod a ttelefonod. Egy kis közösségben még gázabb. Ott áll a boltos készültségben, te meg le sem ...od.
2023. jan. 26. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/23 anonim ***** válasza:
29%

#4

Nem érzi pofátlanságnak, pedig nagyon is az. Én elküldtelek volna melegebb éghajlatra. 🤬🤬

2023. jan. 26. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/23 anonim ***** válasza:
72%
4: ezzel csak az a baj, hogy a boltos a bunko viselkedesevel es az ebbol eredo minosithetetlen viselkedesevel potencilas vasarlokat veszit el. a kerdezo eppen, hogy a testveret kerdezte, mivel o nem volt ott, akarj-e a cuccot? ez az uzlet akar letre is johetett volna. de, ezek utan kinek lenne kedve mar venni ott barmit is...? ;-)
2023. jan. 26. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/23 anonim ***** válasza:
77%

Jézusom mekkora paraszt ember... Senki nem szereti és ezt a vásárlókon veri le.


Amúgy ilyen kérdéseket szerintem ne írj ki, mert látod két idióta gyökeret is kifogtál, gondolom ezek se túl iskolázottak és a faluban ők is csak boltban tudnak dolgozni, annyira megkeseredettek, aztán ha véletlenül egy vásárlónak baja van egy eladóval akkor személyes sértésnek veszik. Pedig a sztoriból egyértelműen kiderül, hogy az eladó a f asz :D

2023. jan. 26. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/23 anonim ***** válasza:
79%

Már miért lenne pofátlanság?! A pofátlan itt egyedül az eladó volt. Főleg, hogy egy ott levő karkötőt küldött a tesójának, hogy megvegye-e neki. Ezáltal viszont a kérdező inkább sarkon fordult (amit jól tett), magyarán a bolt egy potenciális vásárlót veszített csak azért, mert a kedves eladó bal lábbal kelt fel. Vagy csak szimplán egy bunkó.

A boltosnak pedig mindentől függetlenül “készültségben” kell lennie, ez a munkája már elnézést! Ahhoz se lenne semmi köze, ha a kérdező egész vásárlás alatt néha-néha rányom a telefonjára. Csak azért mert bemegyek a boltba még nem fog megállni az élet és ha írnak vagy hívnak, akkor bizony válaszolni fogok. Álljon már meg a menet! Az eladónak nem az a dolga és nem azért kapja a fizetését, hogy beleugasson abba, hogy ki hány perc alatt végzi el a vásárlását. Nálunk pl csomószor van, hogy barátom elmegy boltba, felírok neki pár dolgot, amit ha nem talál, akkor rám ír, hogy pl nincs, kell-e más meg küldözgeti a képeket, hogy kell-e ilyen vagy olyan akármicsoda. Szép is lenne, ha az eladó ahelyett, hogy a feladatkörével foglalkozna nekiállna kioktatni a vásárlókat.

2023. jan. 26. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/23 A kérdező kommentje:
#4 #5 Ha már 30 perce álltam volna ott a telefonomhoz ragadva akkor megérteném hogy megkérdezik, hogy "amúgy vásárolni is fogsz, vagy társalkodónak nézed a boltot?" De basszus 5 perc az semmi. Vagy ha akkora a tömeg hogy miattam x ember nem tud haladni. De mint írtam, ez sem állt fenn. De adjuk meg hogy igenis vásárolni menjek be ne a telefont nyomkodjam. Akkor is lehet ezt normális hangnemben közölni, nem úgy, mintha a seggéből húzott volna ki. Ettől függetlenül mindkettőtöknek ment a zöld, mert véleményeket kértem.
2023. jan. 26. 16:12
 10/23 anonim ***** válasza:
69%
8: teljesen igy van. az eladonak inkabb varnia kellett volna, amig megjon a valasz, de nem, o inkabb beszol, kioktat es megmondja a tutit. ez nem kereskedo. ezzel art az uzlet hirenek. a vasarlok inkabb mashova mennek es jol is teszik.
2023. jan. 26. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!