Így működik az emberek manipulációja, vagyis a hype?
Nemrég a wednesday sorozattal volt tele minden, most meg a last of us következik. (Azis egy közepes, közhelyes klisés túlhájpolt sorozat)
Milyen már hogy ennek nincs magyar neve? Jahát ez akkora sorozat hogy lefordítani se lehet.
Sőt akkora hogy még a goglét is megfertőzi.
Vagyis, ha elhitetik az emberekkel hogy ez most valami nagyon szuper sorozat, akkor tényleg azzá válik.
A Google-s "dolog" a gerillamarketing (guerilla-marketing) egy remek példája, és be is jön; egy csomó ember rákeres a sorozatra, a Google bedobja ezt a "fertőzést", az emberek nem csak emlékezni, de kapásból beszélni kezdenek róla (mint most mi például) és így még többen hallanak róla. Mert ez a marketing stratégia arra épít, hogy minél elrugaszkodottabb, figyelemfelketőbb legyen az egész.
Egy sorozatnak pedig nem feltétlenül kell jónak lennie ahhoz, hogy az emberek nézzék, ismerjék, sokszor már nem is a minőség számít, hanem a számok, a felkapottság, amit az adott tartalom generál. Most épp ezek pörögnek, de majd elcsitul és jön a következő.
Ez azért is van, mert a legtöbb embernek azért nincs túl nagy kritikai érzéke.
Ha mindenhol azt látja, hogy ez a világ legjobb sorozata, már eleve úgy nézi, hogy ez mennyire szuper.
1. rész alapján csak egy átlagos nyomor sorozat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!