A telefonos/e-mail ügyfélszolgálatokon miért agyhalott/értelmi fogyatékos az ügyintézők nagyrésze?
Figyelt kérdés
vagy többedik elmondásra sem fogja fel amiről beszélek, válaszként meg ugyanazt a betanult sablon ismételgeti aminek sokszor köze nincs az elmondottakhoz vagy a megoldáshoz, és a legjobb hogy ő ezt nem tudja, vagy nincs információja, elintézni sem tudja, de persze kapcsolni sem tud senkit aki érti, meg tudja oldani...
régi szép idők mikor felhívtad a hibabejelentőt és olyannal beszéltél aki értett is hozzá, tudott is intézkedni...
2022. jún. 29. 17:08
2/12 anonim 



válasza:





*Azt se, hogy ez tényleg így van-e; és ha így, miért .
3/12 anonim 



válasza:





Nekem nincs ilyen tapasztalatom.
4/12 A kérdező kommentje:
majd lesz tapasztalatod ha nem lesz jó a számlád vagy nem megy a neted és ilyen "okosok" veszik fel a telefont a túloldalon akik semmiről nem tudnak, semmihez nem értenek, képtelenek a problémát megoldani
2022. jún. 29. 17:28
5/12 anonim 



válasza:





" többedik elmondásra sem fogja fel amiről beszélek"
Lehet, hogy VELED van gond!
6/12 anonim 



válasza:





Lehet veled van a gond, másrészt meg ilyenkor sok esetben nem az ügyintézők a hibások, ugyanis nekik van egy munkakörük, amiben meg van szabva, hogy ezt és ezt csinálhatják, ergo, lehet ha te szàmlázással mész oda, ők abba egyáltalán nem tudnak belenyúlni, mert úgy van kialakítva az egész rendszer(itt megjegyezném, hogy általàban bitang szar az összes ilyen ügyfélszolgálatos rendszer kialakításal és logikailag is retekül van felépítve).
7/12 anonim 



válasza:





És miért van ennyi agyhalott ügyfél?
8/12 anonim 



válasza:





Nincs igazán rossz tapasztalatom erről, szerintem az ügyfél stílusán, értelmi képességén is múlik, hogy ki a hibás...
9/12 anonim 



válasza:





Az ügyfeles munkakör tipikusan olyan, ami 8 általánossal vagy érettségivel is betölthető. Minimális fizetésért, minimális elvárások vannak. Ha már nem vagy bunkó az ügyféllel, az bőven elég. Segítőkésznek és talpraesettnek már nem kell lenned. Nálunk is azokat válogatják be az ügyfélszolgálatra, akik hidegvérűek, nem kapják fel a vizet, a problémás ügyfelek esetén sem. Semmi más nem elvárás nincs, csak az, hogy ne küldje el őket az anyjukba. :D Az, hogy emellett ő egy analfabéta, aki jóformán semmi problémát nem tud megoldani, na az már nem gond. :D Az legyen az ügyfél baja. :D
10/12 anonim 



válasza:





Azért, mert ezt a munkát nem fizetik meg, ellenben elég idegörlő mókuskerék, ezért nagy a fluktuáció és nem tanítják be rendesen a dolgozókat, mert nincs rá idő, közben meg előírás, hogy nem mondhatják azt, hogy nem tudják / nem értik, megkérdezik a felettest :(.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!