Nagyon haragszom a futárra, mással is fordult elő ilyen?
Nagy összegű csomagot vártam, kaptam értesítő mailt, hogy 3 órás intervallumban jön a futár. Megoldottam, hogy legyen otthon valaki, erre a kézbesítési idő vége előtt jön a mail, hogy sikertelen kézbesítés. Hívtam a futárt, kétszer kicsengett, de kinyomott, utána már ki se csengett. Hívtam az ügyfélszolgálatot, hogy panaszt tegyek, azt mondta a hölgy, hogy a futár meg se kísérelte a kézbesítést.
Holnap munkaidőben megint ülhet valaki otthon, hogy várja ezt a szerencsétlent.
Mit mondanál neki, ha kihozza? Egyáltalán mondanál bármit is? Annyi nem volt benne, hogy felvegye a telefont.
Lehetett akármi is az oka a dolognak, hogy nem tudta kivinni, teszem azt egy baleset (megtörtént eset, a futár furgonnak egy kátyunál kiszakadt a kereke).
Én nem mondanék semmit, lehet nem is ugyan az lesz a futár aki most lett volna (szintén megtörtént eset, egy ismerős leordította a futárt, egy hasonló eset miatt, bár az kissé komplikáltabb volt, próbált a futár közbevágni, ismerős nem hagyta. Majd a futár közölte, hogy megérti, de nem ő volt akkor a kézbesítő.)
Elég megértő vagyok, de akkor vegye fel azt a telefont és ne nyomja rám, mert ez rohadt nagy bunkóság. Innen érződik, hogy belefáradt a mai napba, nem volt kedve már kihozni. Mindegy, a borcsija ezzel el is úszott.
Ha előre értesítés és felveszi a telefont, akkor sokkal megértőbb lennék.
Írásban tegyél panaszt a futárra, és ilyenkor illene ellentételezniük, minimum a szállítási díj visszatérítésével. Az ilyet ki kell rúgatni. Nyugodtan veszekedhetsz vele, de először győződj meg róla, hogy a megfelelő emberrel veszekszel-e.
1-es, ha valami történik, akkor azt a futárnak kötelessége jelezni a cég felé, annak meg az ügyfél felé.
Ha komplikált a házhozszállítás, nehezen tudod megoldani hogy legyen otthon valaki, kérheted ám csomagautomatába is, vagy postapontra, GLS pontra, stb. (millió helyen van erre lehetőség) vagy munkába is kérheted ám. Én nem állnék neki hőbörögni, ők is csak emberek, bármi megeshet.
Telefont is úgy szint akármi miatt kinyomhatja. Vezet + beszél főnökkel, kollégával fontos ügyben + baleset + stb.
Ne a futival veszekedj.
Ha ő az, aki holnap kiszállítja és nincs a a trehanyságán kívül jobb indoka úgyis telibeszarja és feleslegesen cseszed fel magadat, ha meg jó oka volt rá akkor őt baszod le feleslegesen.
Tegyél írasban panaszt és írd a végére, hogy a fogyasztóvévédelmi törvények értelmébwn van 30 napjuk erre válaszolni.
Aztán engedd el.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!