Miért érezzük hamisnak mikor a pincértől rendelünk, vagy a pénztárostól megkérdezzük mi a helyzet?
Figyelt kérdés
Hogyan lehetne ezen túlkerekedni
24
2018. júl. 25. 20:29
11/14 anonim válasza:
Csatlakoznék az előttem szólókhoz. Ez tényleg baromság.
12/14 anonim válasza:
Büntetés? Csigát raknak a levesedbe vagy mi?
Igen a pénztárosok,pincérek a magabiztos embereket jobban kedvelik mert náluk az idő tényleg pénz.Na ezen belül vannak türelmesebb és elnézőbbek akik próbálnak segíteni meg vannak akik rádmordulnak és a szemükkel ölni tudnának.Nekem egyik fajtával sincs gondom mert megértem a morcosabb eladókat/pincéreket is.Ők azok akik vagy nem tudnak vagy nem akarnak kiszállni a munkakörükből ezért bosszantja őket ha valaki bekavar.
13/14 Vyla válasza:
Én vendéglàtàsba dolgozok, azt hiszem értem mire gondolsz.. Az évek alatt megtanultam felismerni a vendégetípusokat és "kezelni" Pl. Ha a vendég egy komoly, kimért üzletember, akk a kellő tisztelettel, alàzattal szolgàlom ki és csak annyit beszélek amennyit a kiszolgàlàs megkívàn, viszont aki közvetlen és ígényli a beszélgetést, azzal én is közvetlenebbül viselkedek..ugyanúgy megadom a tiszteletet, csak adok hozzà egy kis pluszt..
14/14 Vyla válasza:
Viszont ismerek olyan kollegàkat is akik tényleg monoton mmindenkivel ugyanúgy beszélnek ...sajnos ők vannak többségbe...azért érezheted így...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!