Vettem egy elektronikai szaküzletben egy Lenovo ideapad 330-15ARR típusú laptopot, ami selejtes. Visszavittem, szervíz után azt állapították meg, hogy semmi baja! Ha újra visszaviszem, és újra azt állapítják meg hogy semmi baja, akkor mit tegyek?
Figyelt kérdés
Már az első bekapcsoláskor elsötétült az egy hónapja vásárolt laptop kijelzője, akkor azt gondoltam, most lett először bekapcsolva, hogy ez normális. De. Sajnos, használat közben( böngésző, zenehallgatás + poker interneten) több alkalommal is elsötétült teljesen a kijelző, a hangszóróból hangos berregés volt hallható, a laptop nem reagált semmire, csak a kikapcsolásra...2019. márc. 13. 18:31
1/7 anonim válasza:
Vidd szervizbe! Budaörs, a vasútállomás mögött, TXM szerviz. Legjobb lenne, ha kicserélnék.
2/7 A kérdező kommentje:
Szegeden vettem, és itt is lakok. A bolt szervíze miért nem akarja/tudja orvosolni a bajt? :S
2019. márc. 13. 19:29
3/7 A kérdező kommentje:
Ki nem cserélik, közölték hogy azt csak 3 napon belül lehetett volna...
2019. márc. 13. 19:38
4/7 anonim válasza:
Milyen operációs rendszert használsz rajta?
Lehet, hogy a telepített driverek nem megfelelőek és emiatt van a hiba.
5/7 A kérdező kommentje:
Gyárilag Windows 10 fut rajta.
2019. márc. 13. 19:41
6/7 A kérdező kommentje:
Ja, el is felejtettem írni, hogy youtube videó közben kockás lesz a kép, zöld kockás, valamint csupa zöld. :)
2019. márc. 13. 19:59
7/7 anonim válasza:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!