Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » El akarok kezdeni fényképezni,...

El akarok kezdeni fényképezni, de még tök amatőr vagyok. Mit vegyek elsőnek: egy Canon EOS 1000D dslr gépet vagy egy Panasonic Lumix DMC-FZ38-as bridge gépet?

Figyelt kérdés
2010. júl. 1. 12:16
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
Igen, de ezeket nem árt tudni! Lehet, hogy pár hét múlva már annyira nem is jön be :)
2010. júl. 1. 13:23
 12/19 A kérdező kommentje:
köszönöm a válaszokat:) azt nem hiszem, hogy pár hét múlva megunnám amúgy:) Mindig is érdekelt a fotózás. nagyon régen szeretnék egy jó gépet, csak nem volt rá lehetőségem.
2010. júl. 1. 15:53
 13/19 A kérdező kommentje:
amúgy igazatok van. Szerintem elsőnek inkább egy bridge gépet fogok venni, amíg nem ismerem ki magam a technikákban, objektívek terén stb. Majd ha már többet tudok a dolgokról, akkor veszek egy komolyabb gépet.
2010. júl. 1. 16:02
 14/19 anonim ***** válasza:
Ha bridge gépet veszel, akkor fogalmad sem lesz az objektívekről ,azok tulajdonságaikról, előnyükről-hátrányukról, mivel nem fogod napi szinten használni őket. Ahhoz, hogy tapasztalatod legyen az objektívek terén, kell venni egy DSLR-t, alap obival, meg egy olcsó telével. A kettő együtt kb. 160.000 Ft (DSLR+kit obi, Sigma 70-300 APO tele)
2010. júl. 1. 16:18
 15/19 A kérdező kommentje:
oké, most már tényleg nem tudom mivel kezdjemxD
2010. júl. 1. 16:21
 16/19 anonim ***** válasza:

No, akkor leírom: :)

Érdekelt a fotózás...

Azt mondtam, hogy 60.000 ft, veszek egy "jó" gépet. Vettem... Tök jó volt, örültem neki, vettem állványt, könyvet, stb. Eltelt 3 hónap, és keresgettem a könyvben írt funkciókat a gépemen. És hát nem volt. :))

Szerettem volna nagyobb mélységélességű képeket csinálni (előtér kis része éles, többi mind homályos), hát a pici szenzor miatt nem tudtam...

Akartam szép éjszakai, hosszú expos képeket csinálni. Hát...olyan zajos lett, hogy alig láttam rajta valamit.