Szerintetek az normális, hogy ebben a hónapban másodjára romlik el a TV dekóderünk és a műsorszolgáltató 2000 forintos kiszállási díjat kér?
Ha a DIGi -ről van szó, akkor elhiszem.
Ha nem a te hibádból adódott műszaki hibát kell elhárítani, akkor a kiszállás nem téged terhel. Ez esetben kell lenni valami indoknak, amivel rád hárítják a kiszállás díját. Kérdezd meg. Ha nincs ilyen, és mégis megfizettetik, akkor nyugodtan fordulj a fogyasztóvédelemhez. Ehhez viszont meg kell fizetned a kérdéses díjat, hiszen egyébként nem tudod igazolni a jopgtalan követelést a szolgáltató részéről.
- Személyes ügyfélszolgálaton próbáld higgadtan tisztázni a helyzetet. Add elő, hogy a berendezés meghibásodását nem te idézted elő, az a rendeltetésszerű használat során következett be. Hivatkozhatnak olyanra hogy valaki "hozzányúlt, megbabrálta, stb...", ezt nyugodtan elutsíthatod abban az esetben, ha a helyszínen a szerelő nem íratott alá veled ilyen papírt. Ha aláírtad, akkor vége.
Ha aláírtál a helyszínen egy papírt, amin AKKOR MÉG nem szerepelt ilyen hibaleírás (mert ez is előfordulhat), akkor ezt szintén szóváteheted.
Ha semmi sem utal arra, hogy a te hibád, és nem ismertél el ilyet, akkor a kiszállási díj nem téged terhel, hiszen nekik nem kötelességük a helyszínre menni, ha nincs hiba. Ha meg van, és nem te okoztad, azt a saját költségükre teszik.
Az ASZF szerint, akkor terheli az előfizetőt díjfizetés, ha a megibásodás az előfizetőnek felróható ok(ok)ból keletkezett.
-Ha nem sikerül érdemi eredményt elérned, kérheted írásban hogy a veled szemben femerült költségeket indokolják (sajnos nem kötelesek).Valószínűleg max a szerelő nyilatkozatára fognak hivatkozni. Ha tudsz ilyet szerezni, az a fogyasztóvédelem felé nagyon jó reklamációs alap.
-Ha mindenképp ragaszkodnak a díjfizetéshez, és kifizeted, akkor azzal jogilag elismered.
Ha nem fizeted be, azzal az ASZF-et szeged meg. Itt a mérlegelés a tiéd.
A fogyasztóvédelem felé írásban kell beterjesztened a panaszod.
Az eset leírása mellé minden részletre szükség van, a hiteles elbírálás miatt. Ha van tanúd is a helyszíni szerelésre, az a legjobb.
Itt megtalálod a hozzád legközeleb eső hivatal elérhetőségét. Leveled ajánlott küldeményként add fel.
A poénos rész csak most következik:
ma reggelre kihívtuk őket, aztán jött a vihar, villámlott egyet, dörgött, aztán visszajött az adás. Felhívtam őket, hogy nem kell jönni, mert őáltaluk villámgyorsan visszajött xD
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!