Wifin keresztül nem tudok kapcsolódni az internethez, miért?
Sziasztok!
Két napja nagyon rossz volt az internetünk, elment aztán csak a router és a modem újraindítása után lett jó. Ma reggel teljesen elment az internet, úgyhogy felhívtam az UPC-t- Ők azt mondták, hogy náluk nincs baj, kábellel kössem össze a modemet és a laptopot és ha így jó az internet egy jó ideig akkor a routerrel lesz baj. Vettünk is egy új TP-Link-WR841N routert. Haza értem és a leírás alapján beüzemeltem (Amikor a böngészőbe beírtam az IP címet akkor a gyors telepítésre mentem), de wifin keresztül még mindig nem jó. (Windows 7-nél ilyen sárga háromszöget rak rá az internet jelre) Esetleg tudnátok segíteni, hogy mi lehet a baj? Vagy valami beállítást még kéne csinálni? A UPC nem veszi veszi fel a telefont. Remélem érthetően írtam le.
Előre is köszönöm a válaszokat! :)
A UPC nem foglakozik (szerintem érthető módon) a kedves felhasználó által vásárolt több 10 féle router beállításának elmondásával, főleg úgy, hogy a felhasználó azt se tudja mit hol keressen abeállítások között.
Ő egyet lát, megy irányodba a net.
De kérdésem: engedélyezted (beállítottad) hogy menjen a WiFi?
Rendben megértem, hogy nem foglalkozik vele.
Esetleg megtudnád mondani, hogy melyik beállítás pontnál tudod megnézni, hogy engedélyezve-e van a wifi? Amúgy telefonon sem működik.
Köszönöm, hogy ilyen gyorsan válaszoltál :)
Bocsáss meg, azt látod, hogy rossz volt a kérdés?
Nem azt kérdezted, miért nem megy a net, hanem, hogy miért nem megy a WiFi?
Mert a kérdésedben benne van az a jogos feltételezés, hogy megy a net, de a WiFi nem...
Ha azt kérdezed, miért nem megy a net, akkor mást válaszolok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!