Mire vállalnak garanciát?
Extreme Digital-ról rendeltem egy Logitech G430 fejhallgatót, faszán működik meg minden, DE ugyanúgy mint az előző (a piros logitech, nem tudom annak mi a neve) a bal oldali hangszóró feletti forgó résznél amit 4 kis csavar tart, eltört. Pontosan ugyanez volt a probléma az előzőnél csak az szanaszét tört MINDENFÉLE ERŐSZAK NÉLKÜL, tehát nem dobálom, óvatosan lerakom mindig és puha felületen is tárolom, de valahogy megint eltört ez a 4 csavaros rész. Nem tudja valaki erre vállalnak garanciát v ráb*sztam és inkább javítsam meg én?
(Az előzőt én javítgattam , pillanatragasztó, kötegelők és szigszalag...amíg valami láthatatlan hiba nem lépett fel, ahol jön ki a fejhallgatóból a kábel ott valahol valahogy megtört, pedig ellenállónak kéne legyen a vezetéke.)
Az eladott termékre vállalnak garanciát.
Ha fél éven belül történt, akkor az ELADÓNAK kell bizonyítania, hogy nem az ő sara.
De mivolna, ha csak símán előkeresnéd a papírokat és visszaküldenéd gariztatni?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!