Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Hová forduljak, ha a biztosító...

Hová forduljak, ha a biztosító nem törődik vele?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Rokonomnak odaadtam a laptopom, hogy rakjon rá játékokat. 5 perc után visszakaptam kikapcsolva. Bekapcsoltam és a képernyőn színes fénycsíkok jelentek meg, betört valószínűleg. Bevittük az Euronicsba, kaptunk egy üres jegyzőkönyvet(!!!!!!) és arra ráírtunk pár adatot meg a rokonom által elmondott történéseket: töltéskor szétkapcsolt a laptop és ilyen lett.. Szinte biztos vagyok benne hogy kamuzik de hát nincs mit tenni, ezt írtuk rá mivel régebben is volt probléma a töltőfejjel de azt kicserélték anno. Beszkenneltük ezt a jegyzőkönyvet a biztosító e-mail címére, de ők visszaküldtek az Euronicsba, mondván hogy nekik kell elintézni.. asszem valami gyártói garanciát mondtak.. nem biztos. Oké, visszavittük, bocsánatot kért ott a "kisfőnök" amiért egy szaros jegyzőkönyvet adott a hibabejelentő űrlap helyett. Megcsináltuk újra a hibabejelentést, de ezúttal az Euronics e-mail címén keresztül szkenneltük és küldtük el. Érdekes mód már 2 nap múlva kaptam a válszt hogy beszállítja a készüléket és kivizsgálja a kárszakértő. 1 hét után vissza akarták küldeni mert nem megfelelően írtuk le a hiba történését mivel 100% hogy össze lett törve nem pedig az áram vagy esetleg a töltő okozta a hibát (ezt én is aláírom amúgy csak ugye a rokonom meg terel állandóan..). Vissza akarták küldeni, plusz még 9000 Ft-os szállítái díjat akartak kérni. Megmondtuk hogy ide vissza ne küldjék a laptopot, csinálunk új hibabejelentést. Elmentünk ismét az Euronicsba ott kitaláltuk, hogy a huzat által esett le a laptop egy asztalról. Újra szkennelés, stb, stb. És most jön ami megint furcsa! E-mailben értesített a biztosító, hogy küldjük el az új hibabejelentést postai úton!!! Miért? Először jó volt nekik e-mailben is.. Ez volt másfél hete. Most várunk. 2 hónapja használhatatlan a laptopom. Garancia és 5 éves biztosítás van rajta. Csak szerintem akarják húzni az időt? Ti is jártatok már hasonlóan? Valamint milyen "felsőbb intézkedéshez"forduljak ha már totál elegem van? Már lassan ott tartok, a fél életem a készülékben van! Előre is köszi a válszokat!



2017. nov. 1. 16:00
 1/4 anonim ***** válasza:

Nekem kusza a történet.

Ha leesett, eltört az nem garancia. A garancia olyan meghibásodásra vonatkozik, ami vélhetően a gyártási folyamatból adódik. (a garancia idején a gyártó feladata bizonyítani, hogy a meghibásodásnak más az oka)


A biztosítás vonatkozhat a törésre. Alaposan olvasd el a kötvényedet, hogy a leejtés esetén fizetnek-e.


Ez utány a szerződés szerint tudsz eljárni

2017. nov. 1. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 szántóvető ***** válasza:
a békéltető testülethez tudsz fordulni első körben.de előtte a biztosítót zaklasd.gondolom postáztátok hozzájuk a bejelentőlapot.és igen,húzzák az időt.van náluk 2 bejelentőlap amit 2 eltérő dolog szerepel.
2017. nov. 1. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Betört képernyős laptopra garancia? Ne viccelj. És mit mondasz? Hogy az áram törte be?
2017. nov. 1. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Én szinte biztos vagyok benne hogy a rokonom leejtette vagy hasonló! De nem ismeri be sajnos! A biztosító először elküldött mert szerintük ezt garanciával kell megoldani. De közben az Euronics állította hogy márpedig a biztosítónak cselekednie kell. Egyébként a Fény-hang kft.-vel vagyok kapcsolatban e-mailben. Természetesen tisztában vagyunk vele, hogy önrészes költségek lesznek! De még mindig jobb, mintha új laptopot vennék..
2017. nov. 2. 11:58

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!