Hová forduljak, ha a biztosító nem törődik vele?
Sziasztok!
Rokonomnak odaadtam a laptopom, hogy rakjon rá játékokat. 5 perc után visszakaptam kikapcsolva. Bekapcsoltam és a képernyőn színes fénycsíkok jelentek meg, betört valószínűleg. Bevittük az Euronicsba, kaptunk egy üres jegyzőkönyvet(!!!!!!) és arra ráírtunk pár adatot meg a rokonom által elmondott történéseket: töltéskor szétkapcsolt a laptop és ilyen lett.. Szinte biztos vagyok benne hogy kamuzik de hát nincs mit tenni, ezt írtuk rá mivel régebben is volt probléma a töltőfejjel de azt kicserélték anno. Beszkenneltük ezt a jegyzőkönyvet a biztosító e-mail címére, de ők visszaküldtek az Euronicsba, mondván hogy nekik kell elintézni.. asszem valami gyártói garanciát mondtak.. nem biztos. Oké, visszavittük, bocsánatot kért ott a "kisfőnök" amiért egy szaros jegyzőkönyvet adott a hibabejelentő űrlap helyett. Megcsináltuk újra a hibabejelentést, de ezúttal az Euronics e-mail címén keresztül szkenneltük és küldtük el. Érdekes mód már 2 nap múlva kaptam a válszt hogy beszállítja a készüléket és kivizsgálja a kárszakértő. 1 hét után vissza akarták küldeni mert nem megfelelően írtuk le a hiba történését mivel 100% hogy össze lett törve nem pedig az áram vagy esetleg a töltő okozta a hibát (ezt én is aláírom amúgy csak ugye a rokonom meg terel állandóan..). Vissza akarták küldeni, plusz még 9000 Ft-os szállítái díjat akartak kérni. Megmondtuk hogy ide vissza ne küldjék a laptopot, csinálunk új hibabejelentést. Elmentünk ismét az Euronicsba ott kitaláltuk, hogy a huzat által esett le a laptop egy asztalról. Újra szkennelés, stb, stb. És most jön ami megint furcsa! E-mailben értesített a biztosító, hogy küldjük el az új hibabejelentést postai úton!!! Miért? Először jó volt nekik e-mailben is.. Ez volt másfél hete. Most várunk. 2 hónapja használhatatlan a laptopom. Garancia és 5 éves biztosítás van rajta. Csak szerintem akarják húzni az időt? Ti is jártatok már hasonlóan? Valamint milyen "felsőbb intézkedéshez"forduljak ha már totál elegem van? Már lassan ott tartok, a fél életem a készülékben van! Előre is köszi a válszokat!
Nekem kusza a történet.
Ha leesett, eltört az nem garancia. A garancia olyan meghibásodásra vonatkozik, ami vélhetően a gyártási folyamatból adódik. (a garancia idején a gyártó feladata bizonyítani, hogy a meghibásodásnak más az oka)
A biztosítás vonatkozhat a törésre. Alaposan olvasd el a kötvényedet, hogy a leejtés esetén fizetnek-e.
Ez utány a szerződés szerint tudsz eljárni
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!