Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Aqua Elektromax. Ezt tényleg...

Aqua Elektromax. Ezt tényleg megcsinálhatják? Nincs se garancia, se szerviz.

Figyelt kérdés

Pár napja vettem tőlük egy samsung 960 evo ssd-t. Valami nem volt stimmel vele, ezért gondoltam inkább gyorsan kicseréltetem. Ameddig benne vagyok a 3 napos cseregaranciába.

Na már most elviszem az aqua szervizébe. Ott közlik velem, hogy legalább 1 hónap (!!!) a kivizsgálási idő (?) és 3000 forintot kell fizetni utólag, hogy visszakapd. Ez a háromnapos cseregarancia. Ez nem garancia ez semmi. És ezt nevezik szerviznek., miközben egy számítógépük nincsen, hogy kipróbálják az ssd-t. Nevetséges! Ez nem szerviz, hanem egy átvevőpont. Közölte a szervizes, hogy ha három napon túl hozom vissza, akkor már legalább 3 hónap a kivizsgálási idő. Tehát 90 napig nem lesz gépem.

Na mondom a nagy fenéket. Bemegyek a boltba kérem a főnököt, aki közli velem, hogy örüljek, hogy csak ennyi időbeli telik, és hogy benne van az adásvételi szerződésbe is, hogy nincsen a szervizelési időnek határa.

Tehát, ha akarnak akkor évekig is ülhetnek a garanciális alkatrészen.


Rengeteg mindent vettem már tőlük. Van jó pár olyan dolgom is amelyek még garanciálisak. De ha ez a garancia, akkor soha, de sohasem szabad igénybe venni. Mert talán sosem látom viszont.


Ja és még valami. Egyik ismerősömnek már több mint 1 éve !!! ülnek az alaplapján, ami gyakorlatilag már elértéktelenedett. Ő is elég sokat panaszkodott emiatt. Azt mondja, hogy listázzák az embereket, hogy ki panaszkodik és ki nem. És a panaszkodókkal jól kicsesznek.



2017. okt. 23. 19:29
 1/6 anonim ***** válasza:
Fogyasztó védelem mit mondott?
2017. okt. 23. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Semmit. Magyarországon nincsen fogyasztóvédelem. Megszűnt. Úgy tudom tavaly még volt.
2017. okt. 23. 22:32
 3/6 anonim ***** válasza:

1 hónapja Rendletm AQUA-ról 960 EVO SSD-t Megjött, de nem ismerte fel a gépem. Leteszteltem másig képen, ahol tudtam, hogy van benn egy hasonló (abban 960 PRO volt). ott se ismerte fel. Futárral visszaküldtem, 1 hét múlva jött egy vadonatúj bontatlan darab, mai napig megy hibátlanul. Egyedül a Futárt kelet pluszba fizetnem (890Ft) de ez a legkevesebb. szó nálkül kicserélték.


És kicserélik bármikor bárhol, nincs hogy nincs.

Akkor nem cserélik, ha fentáll a gyanú a szándékosan rongáltad.


Ha hibás és nem idnul el / nem ismeri fel, az azonnal cserés. vagy javítják, önköltség nem kell. Ha csak simán nem teszk, de semmi baja, akkor is visszaveszik és visszaadják a vételárat 3 munkanapon belül. Fontos, hogy értelmesen kell velük beszélni, mert ha bemész rikácsolva, meg panaszkönyv, meg főnőköt kérek stb, akkor jól megvezethetnek, mert azt nem szeretik... Úgyhogy modorral, tisztelettel, és biztos cserélik, visszaveszik.

2017. okt. 24. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Akkor lehet, hogy te másik AQUA boltban vetted, így másokhoz került az ügyed. Mindenesetre nagy szerencséd volt. De ez az 1 hét nagyon kevés idő, mert csere esetén szintén el kell küldeniük a gyártóhoz, ami legalább fél hónap. Ott bevizsgálják, és ha hibás, akkor cserélik. Ha nem hibás akkor ki kell fizetned a bevizsgálási költséget. Ameddig azt nem fizeted be, addig visszatartják - teljesen törvénytelenül - az árut.

Ráadásul utólag kell fizetned és nem tudod pontosan, hogy mennyit. Számomra az egész eljárás abszurd.


Mivel neten rendeltem az ssd-t, ezért még elállási jogom is volt elméletileg. Ami úgy nézett volna ki, hogy szintén elküldik bevizsgálásra (15+ nap), és ha hibátlan, akkor visszafizetik az árát. De persze nem az egészet, hanem csak egy részét. Mivel levonnak egy úgynevezett amortizációs költséget (törvénytelen!), amit egy egyenlet alapján számolnak ki. Azért mert idézem "Ők nem árulnak használt cuccokat, ezért ezt az ssd-t kiselejtezik."

2017. okt. 24. 23:42
 5/6 anonim ***** válasza:

Hát Papi nem tudod te hol rendelted az SSD-t.

Én is neten vettem.

1.) Budapesten van Samsung márkaszervíz, ők vizsgálják meg, ami 1 nap, nem pedig hetek.

2.) A bevizsgálási költséget sose, ismétlem SOSE a vevőnek kell állnia, az a Samsung saját dolga, hogy megvizsgálja, tényleg hibás-e a termék.

3.) Több cuccom volt amit vagy azonnal vagy idővel visszaküldtem, mert hibás lett... mint PL az említett SSD alapból hibás volt, 2 hete kaptam új Powerbankot, mert elromlott a 2 töltőportból az egyik (4 nap múlva jött az új). Anyáméknak egyik reggel nem kapcsolt be a Samsung LED TV, ami volt vagy 180 ezer... Kedden bevittem extremdigitalba, Pénteklen már szóltak, hogy mehetünk érte, panellhibás, nem javítják, hanem cserélik.


Úgyhogy valami rosz bolygón lehetsz, mert ha nem a te hibád, akkor nem kell fizetni, és ingyen javítanak/cserélnek.... mindig....

2017. okt. 26. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

Az extremedigital nem az aqua.

Egyebkent ha nem hiszed, akkor hivd fel oket. Vagy menj be a dohany utcai szervizukbe (ott vettem) ki van irva egy tablazatban, hogy mennyi a bevizsgalasi koltseg. A beviszgalasi koltseget csak akkor kell fizetni, ha meg sincs semmi baja a termeknek.


Azt mondta nekem az ottani fonok, hogy azert kell penzt kerniuk, mert egy csomoan visszahoztak olyan termekeket, amiknek nem volt semmi bajuk. Nagyon le voltak terhelve, igy elrettentesul bevezettek, hogy fizetni kell erte, ha nem hibas a termek.

2017. okt. 26. 16:46

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!