1 hónapja vettem egy fülhallgatót egy webáruházból, és már nem szól az egyik oldala. A doboz megvan de a számlát nem találom. Ilyen esetben hogy tudnám érvényesíteni a jótállást?
Figyelt kérdés
2017. szept. 28. 21:21
3/3 anonim válasza:
Számlát lehet nem is küldtek, de emailes rendelésnél átküldték emailben.Hivatkozz arra vagy nyomtasd ki nekik....
Kábeltörésre nincs gari, ha az és 99%-ban az...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!