Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Vásároltam egy No1 S9 okosórát...

Vásároltam egy No1 S9 okosórát, de sehogy sem sikerül cserélném rajta a le töltött skin-eket. Mi lehet a baj?

Figyelt kérdés
Mindent úgy csináltam, ahogyan a neten írjak de mégsem látja a Fundo app sem a Mediatek Smartdevice a le töltött, kicsomagolt majd át másolt watchface - eket. Aki konyit a témához, kérem segítsen

2017. aug. 30. 13:30
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!