Kötelességem tudatni a webáruházzal hogy egy jobb iPad-et küldték véletlenül a rosszabbik áráért?
En a helyedben nem szolnek nekik, ugy igazat megmondva. :D Majd eszreveszik, ha eszreveszik. Amugy sem te tehetsz rola, hanem a szallito.
Par nap mulva viszont lehetseges, hogy felkeresnek, mert megtudjak, hogy hozzad kerult 10.5-os egy masik ember helyett. Netes szerzodesben is ott lesz, hogy nem ezt rendelted, hanem a 9.7-est, ugyhogy lesz bizonyitekuk :/
Honnan rendelted? Ha Magyar webáruház akkor valószínűleg utána fognak járni.
Viszont ha Amazon nagyságú akkor nem fognak vele foglalkozni.
Ettől függetlenül kötelességed lenne ezt jelezni, de tégy ahogy jónak látod. Ha hiányzik úgyis keresnek.
A kötelesség helyett a korrektet használnám az esetedben.Ez nem olyan, mint amikor elírnak a weboldalon egy árat, mert azt kivédik azzal, hogy az ÁSZF-ben jelzik, hogy a visszaigazoló e-mail nem jelenti a rendelés elfogadását.
Itt valószínűleg rossz címkét ragasztottak a csomagra.Ez nem a te hibád.
Ha te nem is jelzed, az, aki a te rendelésedet kapta, biztosan reklamálni fog.
Nagyobb cégek általában hajlandóak az ilyet tudomásul venni.
Az adott áruház ÁSZF-jét azért érdemes lenne átnézni.
A fentieket szigorúan csak véleményként javasolt értelmezni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!