Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Kötelességem tudatni a webáruh...

Kötelességem tudatni a webáruházzal hogy egy jobb iPad-et küldték véletlenül a rosszabbik áráért?

Figyelt kérdés
Rendeltem internetről egy 9.7-es iPad Pro-t és a webáruház ahonnan rendeltem véletlenül az új 10.5-ös iPad Pro-t küldte amivel nekem semmi problémám nincs, ugyanis sokkal jobb, viszont ezt kell velük tudatnom? Továbbá ha esetleg később felkeresnek mert észrevették akkor vissza vagyok köteles adni?

2017. júl. 13. 20:51
 1/6 Captain Logic ***** válasza:
100%
Hát figyelj, ha rosszabbat küldenek, akkor sem kötelességed tudatni velük, csak akkor zavar is :D egyébként biztos, hogy jó helyre szállították? Ha másnak kellett volna kapnia, akkor valószínűleg észre fogják venni.
2017. júl. 13. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

En a helyedben nem szolnek nekik, ugy igazat megmondva. :D Majd eszreveszik, ha eszreveszik. Amugy sem te tehetsz rola, hanem a szallito.

Par nap mulva viszont lehetseges, hogy felkeresnek, mert megtudjak, hogy hozzad kerult 10.5-os egy masik ember helyett. Netes szerzodesben is ott lesz, hogy nem ezt rendelted, hanem a 9.7-est, ugyhogy lesz bizonyitekuk :/

2017. júl. 13. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Honnan rendelted? Ha Magyar webáruház akkor valószínűleg utána fognak járni.

Viszont ha Amazon nagyságú akkor nem fognak vele foglalkozni.


Ettől függetlenül kötelességed lenne ezt jelezni, de tégy ahogy jónak látod. Ha hiányzik úgyis keresnek.

2017. júl. 14. 12:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 belapus ***** válasza:
100%

A kötelesség helyett a korrektet használnám az esetedben.Ez nem olyan, mint amikor elírnak a weboldalon egy árat, mert azt kivédik azzal, hogy az ÁSZF-ben jelzik, hogy a visszaigazoló e-mail nem jelenti a rendelés elfogadását.

Itt valószínűleg rossz címkét ragasztottak a csomagra.Ez nem a te hibád.

Ha te nem is jelzed, az, aki a te rendelésedet kapta, biztosan reklamálni fog.

Nagyobb cégek általában hajlandóak az ilyet tudomásul venni.

Az adott áruház ÁSZF-jét azért érdemes lenne átnézni.

A fentieket szigorúan csak véleményként javasolt értelmezni.

2017. júl. 14. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Szerintem ne szólj, mivel ez 100%-ig a cég hibája akik címkézték a csomagokat. Majd az ottani emberkét szépen felelősségre vonják.
2017. júl. 14. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Engem már annyiszor átvertek a kereskedők, hogy amíg ők maguk nem jelzik, nem szólnék. Néha hadd járjak jól én is.
2017. júl. 16. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!