Harmadjára produkálja a laptopom ugyanazt a hibát, mit tehetnék?

Figyelt kérdés
Nem biztos, hogy ide illő a kérdés, de nem tudom hol tehetném fel és bizonytalanul nem akarok reklamálni. Kb 3 éve vettem egy Dell inspirion 3521-es laptopot aminél már az elején jelentkezett egy hiba, hogy folyton elment a kép ha megmozdítottam a kijelzőt. El vittem szervizbe, ott meg is javították, de nagyon rövid időn belül megint előjött ez a probléma. Megint elvittem szervizbe( másodjára kicsit ellustálkodtam a helyzetet és már csak akkor vittem be amikor már szinte használhatatlanul produkálta a problémát azért húzódott el ez ilyen sokáig) megint kicserélték az egész kijelzőt és most megint kezd előjönni a probléma. Harmadjára már nem akarom elvinni javíttatni mert elegem van hogy egy hónapra elveszik a lapim és nem használ semmit. Az lenne a kérdésem, hogyha már így harmadjára jön elő ez a probléma akkor visszakérhetem a laptop árát? Ha valaki járt már így valamilyen termékkel tudna valami okosat mondani?
2016. júl. 10. 16:52
 1/2 anonim ***** válasza:
Nem, a pénzvisszafizetés csak netes rendelés esetén van, akkor is csak 30 napig
2016. júl. 10. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Ha jól tudom ha 3x viszed vissza garancia ideje alatt ugyanazzal a hibával akkor kötelesek kicserélni.


Csak neked már kétlem, hogy volna garanciád

2016. júl. 10. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!