Logika2015 kérdése:

Elromlott az Alcor Access Q913M tipusú tabletem?

Figyelt kérdés

Alcor Access Q913M tipusú tabletem a gyári frissítés telepítésekor meghibásodott.

Mindent letöltöttem az oldalról ami szükséges, a frissítési útmutató lépéseit követtem pontosan. Semmi probléma nem volt, az eszközillesztőprogram nem települt automatikusan, de az útmutató kitért erre az eshetőségre és ez alapján sikerült megoldani. Feltelepült az új frissítés, a megfelelő üzenetet kaptam a programban. Vártam, hogy újrainduljon az eszköz, de sokáig nem történt semmi. Egy idő után többször bevillant az indítási Alcor logó, majd egy android ikon jelent meg, vörös háromszögben fekete felkiáltójellel, "Nincs parancs." üzenettel és ez folyamatosan kint van a kijelzőn.

Újraindítási kísérletre ugyanez történik, bevillan az Alcor logó, aztán megjelenik a fenti ikon. Próbálkoztam reset-el, de ugyanez történik. A tablet a számítógéppel sem kommunikál, ezért az ismételt telepítést sem tudtam megkísérelni.


Ezen a linken találhatóak a progik és az instrukciók, amikkel próbálkoztam: [link]


Ha valaki tudna segíteni, azt nagyon megköszönném!



2015. dec. 26. 20:29
 1/3 anonim ***** válasza:

Keresd fel a szervizt. Akár facebookon is megér egy próbát. Ebben a tekintetben jó a tapasztalatom velük, de hogy a termékek gagyik és a támogatás hozzá nulla, az tuti, soha többet alcor.

Ha jófejek lesznek, akkor néhány hét türelemért cserébe ingyen megcsinálják, ha csak szoftveres a probléma. De azon se lepődj meg, ha pénzt kérnek, írják is valahol, hogy a frissítéses probléma nem garanciális.

2015. dec. 26. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Rossz lóra tettél én, is ezt a márkát vettem meg ,2 x volt már szervizben garanciális javitásra. Most van másodszorra ,kb 3honapja hogy elküldték azóta a fülüket sem mozgatják.
2015. dec. 27. 12:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat mindenkinek.

Felvettem a kapcsolatot a támogató oldallal, a hallottak miatt nem sok jóra számítottam, de meglepetésemre, az első munkanapon választ kaptam. Egy udvarias korrekt emailben, két verziót az otthoni hibaelhárításra. Mindjárt az első működött.

2015. dec. 29. 07:09

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!