Szerintetek mi történik azokkal a készülékekkel, amiket garancia érvényesítése által küldenek vissza a vásárlók és nem lehet megjavítani őket?
Éppen a napokban fogott ki egy ismerősöm egy olyan monitort, aminek van egy kis gyártási hibája: amúgy normálisan működik, de van a képernyőn egy apró "lyuk", ami zavaró bekapcsolt állapotban, mert erős fehér színnel világít végig.
Szerintetek miután visszaküldte, megpróbálják újra értékesíteni, hátha kifognak egy olyan balekot, akit ez nem zavar és nem küldi vissza?
Ezt javítani nem lehet az biztos.
Vagy kicserélik a komplett panelt, és visszaküldik, vagy küldenek egy újat. Vagy ráfogják, hogy ez nem garanciális hiba.
Nem hiszem, hogy újra értékesítenék, egy ilyen készülék nem tétel egy cégnek, megy a kukába.
ezek a gyártónak alig kerülnek valamibe...tehát az előírás szerint megsemmisítik.
ha látnád, hogy a gyárudvaron a szelektív gyűjtőben mennyi vár szétbontásra, meglepődnél. a visszanyert értékes anyagokat újrahasznosítják a veszteséget csökkentendő, illetve az extraprofit istennője örömére.
Egy drága mobilt, amíg elindul a világhódító útjára, több ezres példányban tesztelnek, főleg egyetemisták körében...ezeket pár hónap után bekérik, átvizsgálják, és a vélemények értékelése után bontják őket újrahasznosításra.
Csak érdekesség, hogy az S6-ból 60 millió fogyott és még több tízmillió az igény..ha ennek az 1%-a visszajön, mint selejt, gondolod, hogy érdekli a gyárat?(zsáz millió eladott készülékből csak egy millió...az nem tétel a profithoz képest...ami itt kétszázezer ft bolti paritáson, az jó ha a szűkített önköltségben eléri a harmincezret)
tehát nem érdeke a gyárnak a vevő átvágása. hogy távoli országban mit kavar egy eladó, arról ők nem igen tudnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!