Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » GSM-ben vásároltunk fülhallgat...

GSM-ben vásároltunk fülhallgatót (3000Ft), és az egyik fele recseg és nem is szól. Ha visszaviszem és kicserélik, esetleg visszaadják az árát, nem adják el másnak újból?

Figyelt kérdés
Mert akkor más is megszívja.

2015. júl. 22. 21:47
 1/2 anonim ***** válasza:
Van akiből mondjuk kinézném.... De ne ezzel foglalkozz, hanem, hogy neked ne legyen károd. Vidd vissza, majd visszaviszi más is, ha eladják.
2015. júl. 22. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Tisztelt Kérdező!


Mint minden termékre, a fülhallgatóra is két év szavatossági időszak biztosított. Hibás teljesítés miatt (ha a termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban, vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak) két lépcsőben, összesen ötféle szavatossági igényt érvényesíthet.


Az első lépcsőben kérheti a termék kijavítását vagy kicserélését amelyek közül – főszabály szerint – a fogyasztó választhat. (Nincs mód a választásra, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne az eladónak.)


Ha a kereskedő sem javítani, sem cserélni nem tud, illetve nem hajlandó, akkor térhet át a fogyasztó a szavatossági igények másik három fajtájára, az árleszállításra, a termék más vállalkozással való kijavíttatására az első kereskedő terhére, vagy az elállásra. Elállás esetén a kereskedő köteles visszafizetni a vételárat (a hibás árucikk visszavétele mellett). Jelentéktelen hiba esetén azonban elállásnak nincs helye.


A vásárlást követő első hat hónapban a kereskedőt terheli a bizonyítási kötelezettség. Vagyis neki kell tudnia alátámasztani (pl. szakvéleménnyel), hogy a fogyasztó a terméket nem megfelelően kezelte. Viszont azt is neki kell bizonyítania, hogy a kezelésre vonatkozó előírást a fogyasztó részére megadta. Ha ez utóbbit nem tudja bizonyítani, úgy a fogyasztó általi akár helytelen kezelés ellenére sem utasíthatja el a minőségi kifogás megfelelő kezelését.


Kérjük, hogy a fogyasztóvédelmi hatóság tanácsadó, tájékoztató tevékenységéről való visszajelzés érdekében - akár név nélkül - töltse ki az alábbi linken található, egy perces ügyfél elégedettségi kérdőívet: [link]

Köszönjük!



Üdvözlettel: NFH Fórum admin1

[link]

2015. júl. 23. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!