UPC műholdas előfizetés esetén a szolgáltatóra lehet mondani, hogy szerződést szegett a lent leírt esetben?
A csomag amire az előfizetés szól tartalmaz mondjuk 40 csatornát.Ebből 6-7 csatorna nézhetetlen.Ha van is kép akkor az ugrál,kockás,akad a hang stb.Hívtam az ügyfélszolgálatot és némi reklám,aztán egy útvesztő a menüpontok sűrűjében,végül kis zenehallgatás és a hívás kezdetétől alig 5 percel már tudtam is beszélni egy ügyfélszolgálatossal.A megoldás ez volt:"áramtalanítsák a vevőegységet,küldök egy frissítést"!Na azóta pont olyan sz.. az a néhány csatorna mint eddig is volt.
A szerződés 3 hónapja él és ez volt a negyedik bejelentésünk.
Tehát lehetne most azt mondani,hogy nem teljesítették a szerződés rájuk eső részét?
Esetleg milyen irányba léphetnénk,hogy a helyzet rendeződjön?
Ez így rendben van,de amikor a szerződést kötöttük a UPC vállalta,hogy ezért az összegért ezeket a csatornákat kapjuk.Tehát ha a boltban szeretnék venni 10kg kruplit,de csak 7kg van akkor nem 10kg-ot kell kifizetnem.
Hogy az antenna vagy bármi más alkatrész nem alkalmas a vételre az miért kéne,hogy érdekeljen?
Nem én választottam,beszerelték mondván,hogy így teljes a szerződés.
Értetlenkedés?
Sokszor telefonáltam,mindíg jeleztem,hogy a frissítés nem segít ennek ellenére nem történt semmi.
Itt tanácsot szerettem volna kérni,hogyha a UPC-t nem érdekli akkor merre menjek tovább!?
Tehát 9mm mit intézkedjek?
Kezdjem csavargatni az antennát hátha jó lesz?
Ha segíteni nem tudsz akkor ne okoskodj!
Ha szólok egy szerelőnek az kijön és jó pénzért megcsinálja.
Nem a UPC dolga lenne,hogy megjavítassa?
Kereskedelemben dolgozom és tudom,hogy mennyit számít a megbízhatóság.
Azért nem csináltak eddig semmit, mert ugyanolyan laikus ember ül a vonal másik végén, mint te! Nehogy azt gondold, hogy szakemberek ülnek ott, azok nem a dumával keresik a kenyérre valót. Fel van írva neki, hogy mikor mit mondjon, csináljon, a gyári állapot visszaállítása, ill. a kártyafrissítés a leggyakoribb "orvosság" s azt hiszik ez a joker. Most akkor már így beljebb vagy, mert tudod, hogy vagy az antenna beállításával vagy a kábelezéssel van a hiba, de ne bonyolítsd, mielőtt megkérdezted, s felírtad mi a neve az ügyfélszolgálatosnak, akivel beszélsz (hogy később tudd ki a hülye), mondj annyit, hogy nem lett jól beállítva az antenna, emiatt pár csatornánál alacsony a jelszint, s ezt a beüzemelés után nem vetted észre, így sajnos úgy vetted át a szerelést, hogy nem tudtad az nem tökéletes. No ezek után majd nem akar frissíteni, mert erre a hibajelenségre már más van írva a hülye papírjára a robotagyúnak. Ha ezek után is frissíteni szeretne vagy gyári állapot visszaállítását szeretné rád erőltetni, oktasd ki, hogy nem ez a hiba, az antennával van a hiba, s a szerelő állította be rosszul, s nem küldenek egy szerelőt, aki korrigálja a hibát a fogyasztóvédelemhez fordulsz. (Szóval nehogy külsős szerelőt hívj ezért!)
Bármelyik szolgáltatónak ha lenne egy csöpnyi esze, akkor nem random szerűen venne föl embereket ilyen feladatra, hanem céltudatosan szakmai fórumokon hirdetne állást, nyilván jelentkező max. azok közül lenne, akinek ez a hobbija, de az is 100× többet tudna, mint a jelenlegi felhozatal együttvéve.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!