Mindenkinél sz*r a T-Home online rendszere vagy csak nálam?
Figyelt kérdés
Egyszerűen nem enged belépni semmilyen böngészőről, gépről, internetkapcsolatról, és oprendszerről. Java, flash, stb... fent vannak. Egy év "tekerés" után kidobja, hogy hiba lépett fel. Soha nem volt jó, mert mindig mindenre 1 órát vártam, de most kifejezetten sz*r2015. jan. 31. 17:22
1/9 anonim válasza:
Augustus óta karbantartást/fejlesztést ír ki nekem.
2/9 anonim válasza:
Kábeles vagy mobil? Telekom kábeles: néhány napja kétszer is megszakadt a kapcsolat, a Windows7 Hibajavítója szerint ki kell húzni a routerből a tápkábelt és a csatlakozást is, majd újraindítani. Mindkétszer ezzel az ajánlott módszerrel sikerült kapcsolódni.
3/9 A kérdező kommentje:
Nem az internetkapcsolattal van a baj, hanem a telekom online rendszerével!
2015. jan. 31. 19:43
4/9 A kérdező kommentje:
Egy ideig nekem is karbantartást írt ki, de már nem.
2015. jan. 31. 19:43
5/9 anonim válasza:
Én nyár óta nem tudom használni. Októberben felhívtam őket, 17 perc várakoztatás után kapcsoltak ügyintézőt. Akkor azt mondta, hogy remélik, hogy novemberben már működni fog. Tény, hogy a remény hal meg utoljára, de még azóta sem működik.
6/9 anonim válasza:
Az előző vagyok.
Azóta ezt írják : "Jelenleg sajnos nem tud belépni
online önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkra!
Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy a Telekom új ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerének bevezetésével egyidejűleg végrehajtott és még folyamatban levő, az önkiszolgáló felületeinket is érintő fejlesztések miatt online önkiszolgáló felületünkön az ügyintézés és a megrendelés funkciók átmeneti ideig sajnos nem érhetőek el érintett ügyfeleinknek a következő időszakban."
7/9 anonim válasza:
Nekem eddig se voltak szívev csücskei,rossz volt a szolgáltatás és akkor még ez is,nálam betelt a pohár és felmondtam mindent náluk!
Ezt javaslom neked is
8/9 anonim válasza:
Ez nem igaz, ma is letiltotta a kapcsolatot! Egyszerűen nem értem, mi a baja a wifivel. (Wifirouter). Vagy az ESETET nem tűri?! Képtelenség elérni az ügyfélszolgálatot.
9/9 A kérdező kommentje:
Ráadásul rendeltem tőlük egy TV-t karácsony előtt. Nem jött meg mindig, elérni őket szinte lehetetlen, de egyszer sikerült, akkor azt mondták, hogy a futárnál van. ez volt 2 hónapja. De a mai napon azt vettem észre, hogy a TV részleteit számlázták, és ott van a számlámon. ELÉG!!! Ha nem kapok TV-t komolyan feljelentem őket!
2015. febr. 2. 16:39
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!