Play station 3 vagy 4?

Figyelt kérdés

Sziasztok!a kerdesem kicsit osszetett,eleg laikus vagyok a temaban...most tervezem valamelyiket megvenni,de nem tudok donteni...nyilvan a 4-et jobban szeretnek,de az ara eleg huzos...a 3-at meg tudnam venni.szerintetek megeri meg gyujtogetni es inkabb varni amig osszejon ra a penzem es megvenni az ujabbat?

a masik kerdesem,hogy sajnos eleg regi tevenk van egyenlore(ezt is tercezek venni de sajnos nem megy mindent egyszerre)es nem tudom hogy tudom hasznalni kb 10 eves teven is?lehet buta kerdes,de totalisan tudatlan vagyok ezen a teren.

koszonom szepen elore is a segitsegeteket... :)



2014. dec. 29. 23:58
 1/5 anonim ***** válasza:
én ajánlom a ps3-mat, mert az is van olyan jó mint a 4 és a mai napig készülnek még rá játékok! :) a régi tv-n nagyon rossz képminőség lesz csak szólok.
2014. dec. 30. 00:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
ha egyáltalán rá tudod csatlakoztatni.
2014. dec. 30. 00:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Hat igen fogalmam sincs,hogy ra tudom e csatlakoztatni. :( ennek utana kell neznem...kb 10 eves a tv,akkoriban volt egy ps2-m azzal mukodott,de tudom a technologia azota Mar szazszor fejlettebb..azert koszonom,lehet igazad van es nem varok a ps4-re...
2014. dec. 30. 00:05
 4/5 anonim ***** válasza:

Ha most veszed meg a PS3-at, akkor ugye rengeteg játék van, amivel még nem játszottál, és most itt az alkalom. Viszont szép lassan ki fog kopni,. Már most is van pár cím, ami ezeken nem fut, (Dead Rising 3, The Crew) illetve jóval szerényebb minőségben (GTA V).


Ha most nem akarsz az új címekkel játszani, akkor vedd meg a PS3-at, játszd ki rajta amit akarsz, és majd veszel egy PS4-et ha már nem tudsz mivel játszani. Ha előtte nem konzoloztál, ez így is évekig kitart.

2014. dec. 30. 00:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza: