Wayteq e-book szoftverfrissítés?
Figyelt kérdés
Egy hónapja múlt egy éves a Wayteq xBook-60-as e-book olvasóm. Az utóbbi napokban elég furcsa dolgokat produkál: töltés után lefagy, csak az újraindítógombbal lehet bekapcsolni. Tegnap óta azonban az újraindító kis zöld lámpácskája világít, bekapcsolni nem lehet, újraindítani nem lehet, ha csatlakoztatom a számítógéphez, arra sem reagál.
A szervizben azt mondták, frissítsek szoftvert, azonban az sem megy, mivel a számítógép nem jelzi, hogy csatlakoztatva van az olvasó.
Van valakinek valami ötlete, hogy mit csináljak? (Azon ívül, hogy vigyem szervizbe, mert a szerviz csak januártól lesz elérhető)
2014. dec. 23. 09:02
1/3 anonim válasza:
Nekem is egy ugyan ilyenem van, és nekem egyszer ugyan ez a problémám volt vele, csak nekem 3 hónap után jött ki. A szoftver a ludas mert egy gagyi van rajta eredetileg. Ad be szervizbe ott megcsinálják, nekem két hét alatt meg is oldották és azóta tökéletesen működik.
2/3 anonim válasza:
ja és szervizen kívül nem igazán lehet vele mit kezdeni,bolygatni ne próbáld mert a végén nem veszik be szervizelni, inkább várd meg a januárt.
3/3 A kérdező kommentje:
A szerviz javasolta az itthoni szoftverfrissítést. Januárban elviszem, de nem teszik zsebre, amit kapni fognak. (Júniusban már frissítettek rajta szoftvert, azóta hellyel-közzel működött, de minden töltés után lefagyott)
2014. dec. 23. 18:54
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!