Telekomnál van egy szerződésem, IP TV + Internet + Telefon, másoknál is gyatra a szolgáltatás?
Már évek óta a Telekomnál vagyunk, Borsodban kötöttük az első szerződést, és teljesen jó volt az Internet, TV és a telefon is. Félévente-évente egyszer elment maximum egy órára (talán egyszer volt olyan, hogy fél napig nem volt se net, se TV, de üzemzavar volt), viszont ezeket leszámítva teljesen korrekt volt a szolgáltatás.
Aztán 2013 Nyarán elköltöztünk Pestre, a szolgáltatás maradt, csak másik címre jött a csekk, itt sem volt komolyabb probléma az első 3/4 évben.
Ám egyre többször fordul elő, hogy napi szinten fekete a TV-ben minden csatorna, illetve az internet vagy abszolút nincs, vagy olyan lassú, hogy a speedtest weblapja is 15-20 perc alatt tölt be.
Kb. Márciusban kezdődtek a gondok az akkori Cisco egységgel, amit Április közepe tájt cseréltek le egy Powercolor márkájú antenna nélküli routerre. Az Wi-Fi hatótávja így eléggé lecsökkent, de ezt még lesz*rtuk volna, ha tényleg megjavult volna a rendszer, így azonban csak hab a tortán.
A probléma továbbra is fennállt, elsőnek a router cseréjétől számított másfél hónapban kezdett elromolni, ma pedig lecseréltettem egy hosszabb telefonos kommunikáció után.
Budapesten a XVI. kerületben lakom, esetleg másoknak a környéken is vannak hasonló gondjaik, netán országos probléma ez?
Lehet szerződést bontani emiatt? Elvégre nem teljesítik a szerződésben leírt adatforgalmat.
Nem kifejezés hogy gyatra!
minősíthetetlen!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!