Rám vonatkozik akkor a kettő év garancia? Ha igen beadjam szervízbe?
Sziasztok! 2013.január 19.-én vettem egy myaudio series 10 1008B silver hátuljú tabletet.Nemrég felmentem a myaudioworld.com-ra és látom van hozzá egy frimware. Le is töltöttem, meg is csináltam amit ír. Frissítette. Kész lett, belementem a menüjébe és eddig volt olyan,hogy "BOLT+" ami a play áruházba vitt de most nem volt és a menübe se volt. Szerencsémre mikor frissítettem a play áruház ikonját kirakta a kezdőlapra, mert máshogy nem tudom elérni. Kerestem az alap programok közt, de nem volt sehol, próbáltam letölteni, de semmi. Na mindegy így jártam, nem is törődtem vele mikor egy játékot akartam letölteni, ami előtte rajta volt. Letöltötte és amikor elindítom kiírja: Sajnálom, az alkalmazás leált. Így ezeken együtt felhúztam magam és újra visszamentem a honlapra a garancia miatt. A honlapon mindenütt 1 év garanciát ír, de nekem a jótállási jegyen ez van: "A 12 hónap alapjótállási időn Önt további 12 hónap MyAudio kiterjesztett garancia illeti meg. Azon belül, hogy a Facebook-on a messenger-nél nem birok megnyitni chatfejet :(. Rám akkor vonatkozik garancia? Ha igen ti beadnátok,hogy csinálják meg NORMÁLISAN?
köszi előre is a válaszokat és bocsi ha nem nagyon egyértelmű amit írtam, de visszakérdezhettek ha úgy birtok segíteni :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!