Hogyan lehet teljes szoftvertörlést és újratelepítést csinálni egy T-Home-os Intek HD-S10CX beltéri egységen?
Mostanában az említett dekóder folyton újrabootol vagy lefagy, ami eddig is eléggé zavart, de ma pont egy film felvétele közben fagyott le pont a végén, amikor a legjobb rész következett volna és mire vissza tudtam hozni, vége lett a műsornak, így odalett a felvétel.
Mocskosul pipa lettem és fel is akartam hívni a szolgáltatót, hogy csináljanak végre valamit, de ők mindig azzal jönnek, hogy le kell cserélni a cuccot, pedig én tudom, hogy nem a készülékkel van a baj, hanem a szoftverével, de teljesen hülyére vesznek és mindig ki akarnak küldeni egy szerelőt, hogy kicseréjék a készüléket egy valag pénzért, valószínűleg egy ugyanolyan szarra. Próbáltam több újratelepítést, de a probléma nem oldódott meg.
Az érdekelne, hogy tud-e valaki olyan megoldást, amivel abszolúte mindent letörölhetnék a dekóderről, tehát megformázhatnám a rendszerét és lekérhetnék rá egy új szoftvert, ami rendesen működik. A dekóder menüjéből ez nem kivitelezhető.
Kérlek, segítsetek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!