Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Hogyan lehet teljes szoftvertö...

Hogyan lehet teljes szoftvertörlést és újratelepítést csinálni egy T-Home-os Intek HD-S10CX beltéri egységen?

Figyelt kérdés

Mostanában az említett dekóder folyton újrabootol vagy lefagy, ami eddig is eléggé zavart, de ma pont egy film felvétele közben fagyott le pont a végén, amikor a legjobb rész következett volna és mire vissza tudtam hozni, vége lett a műsornak, így odalett a felvétel.

Mocskosul pipa lettem és fel is akartam hívni a szolgáltatót, hogy csináljanak végre valamit, de ők mindig azzal jönnek, hogy le kell cserélni a cuccot, pedig én tudom, hogy nem a készülékkel van a baj, hanem a szoftverével, de teljesen hülyére vesznek és mindig ki akarnak küldeni egy szerelőt, hogy kicseréjék a készüléket egy valag pénzért, valószínűleg egy ugyanolyan szarra. Próbáltam több újratelepítést, de a probléma nem oldódott meg.

Az érdekelne, hogy tud-e valaki olyan megoldást, amivel abszolúte mindent letörölhetnék a dekóderről, tehát megformázhatnám a rendszerét és lekérhetnék rá egy új szoftvert, ami rendesen működik. A dekóder menüjéből ez nem kivitelezhető.

Kérlek, segítsetek.



2014. ápr. 12. 19:13
 1/4 Tengor ***** válasza:
Tiéd a készülék v. a szolgáltatóé?
2014. ápr. 12. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Sajnos a szolgáltatóé, de ők nem hajlandók rendes segítséget nyújtani. Egyszer volt hasonló probléma, akkor küldtek rá új szoftvert, utána rendesen működött, de most már hiába mondon, hogy küldjenek megint, folyton csak ezt a kiküldünk egy szerelőt maszlagot nyomják. Ezért kértem itt segítséget.
2014. ápr. 13. 09:16
 3/4 Tengor ***** válasza:
Ha az övék, akkor te abba nem nyúlhatsz bele. Ha nem tölti be azt a funkciót, amire a szolgáltatóval szerződést kötöttél v. nem olyan minőségen, akkor azt neki kell cserélnie, javítania, természetesen ingyen.
2014. ápr. 13. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Ez rendben is van, de ha átnézik a gépet és találnak benne hibát, akkor már perkálni kell egy új készülékért, ezért próbálok más megoldást keresni.
2014. ápr. 14. 09:22

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!