Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Márkaszervizekben elfogadják...

Márkaszervizekben elfogadják csak a garanciapapírt, vagy szükséges a számla is?

Figyelt kérdés
Samsung notebookról van szó, zsanért kell kicserélni benne, ugyanis rejtélyes okokból kifolyólag eltört... Mivel jó néhány év garanciát vettek rá, egyértelmű, hogy nem szeretnék fizetni a javíttatásért, de utólag kiderült, hogy a garanciapapírt sem pecsételték le, ez azóta meg is van, de ahol a gép lett véve csak számla ellenében javítják meg, amit nem biztos, hogy adtak anno...
2014. febr. 6. 09:58
 1/5 anonim ***** válasza:

A "hivatalos út" az, hogy számla+garjegy. Van ahol elég a számla, van ahol a garjegy magában.

Márkaszerviz nekem elfogadta csak a garpapírt számla nélkül, és megcsinálták úgy a javítást. Meg kell kérdezni ott, ahova vinni akarod...

2014. febr. 6. 10:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Milyen cég az, ahol nem adnak számlát? Akinek garis dolgai vannak, szépen elteszi a számlát, lepecsételt garijegyet addig, míg tart a garancia. Aki garanciás készüléket vásárol, odafigyel, hogy érvényesítse a bolt a garancia jegyet.

Megkeresed a számlát. Érvényesíted a garijegyet , és lesz ingyen javítás. Ha valamelyik nem stimmel, nuku garis javítás.

2014. febr. 6. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

"jobb helyeken" a garanciajegyre rátűzik a vásárlást igazoló blokkot!

...amivel igazolni tudod még akkor is, ha nem a fogyasztóvédelmi törvényben előírtak szerint, töltötték ki a garanciajegyet, hogy hol, pontosan milyen dátummal és mennyiért vásároltad a készüléket.

Nem mellékesen, ha a szerviz elzárkózik a javítástól, CSAK egy lehetőséged marad, hogy a vásárlás helyén adod le javításra. (a jelenleg hatályos törvények szerint, kötelező nekik átvenni és a szakszervizbe továbbítani)

Sajnos, a NFH-hoz, számla nélkül nem fordulhatsz, csak a számla megléte esetén indítják el hivatalból az eljárást.

2014. febr. 6. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

gar. jegy + számla, de, sok esetben csak a számla is elég...(NFH honlapján megtalálod a reklamálási feltételekhez szükséges dokumentumok között!)

Ezt a határozatot azon célból hozták, hogy a vásárlók, ne tudjanak a biankó (kitöltetlen) garancia jegyre, utólag beírni nem valós, vásárlási dátumot! (pl. ismerős, rokon stb. eladó, pénztáros, vevőszolgálatos, esetleg némi anyagi szolgáltatás fejében, csak az üzlet bélyegzőjét nyomja rá a gar.jegyre, de az eladási dátum rovatokat nem tölti ki!)

2014. febr. 6. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat, elfogadták csak a garanciapapírt, ment is a szervizbe, de telefonáltak egy héttel később, hogy a biztosítás ezt a hibát nem fedezi, ezért 30ezer lesz a javítás... :)
2014. febr. 23. 19:39

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!

Adataid védelme fontos számunkra!

Mint a weboldalak többsége az interneten, honlapunk működéséhez és célzott hirdetések megjelenítéséhez mi és hirdetési partnereink is cookie-kat tárolunk az általad használt eszközön. Ahhoz, hogy ezt megtehessük, a hozzájárulásod szükséges. Erről az adatvédelmi tájékoztatónkban részletes információkhoz juthatsz, illetve bizonyos cookie-k használatával kapcsolatban további lehetőségeid vannak.