Kaptam egy új Lazer táblagépet, de sajnos a play áruházat egyszerűen nem tudom megnyitni. Mindig azt írja ki, hogy "A (z) Google Play Áruház alkalmazás sajnos leállt. Mit csináljak vele?
Figyelt kérdés
próbálkoztam már ezzel : 1. Settings-(Beállítások) – menübe belépni
2. Apps-(Alkalmazások) almenübe belépni
3. A fenti menüsorban az All- (Összes)-re kell klikkelni
4. Google Play Store –t kiválasztani
5. Force Stop –(Kényszerített leállítás) ráklikkelni
6. Clear data- (Adatok törlése) ráklikkelni
7. Return – visszalépni
8. Google Services Framework –öt ugyanott az ALL menüsorból kiválasztani
9. Force Stop -(Kényszerített leállítás) ráklikkelni
10. Clear data –(Adatok törlése) ráklikkelni
11. Újraindítani és kész
Illetve a gyári beállítások visszaállításával, de egyszerűen nem sikerül semelyikkel.. Tudtok valamit? Megköszönném a segítséget :)
2013. dec. 14. 15:08
1/5 anonim válasza:
Kellemetlen, de ennyit érnek a nevesics kinai és más (argentin stb). olcsó tabletek. Vidd el a szervizbe.
2/5 A kérdező kommentje:
Én kérek elnézést, mert nincs több tízezer forintom arra, h drága táblagépet vegyek.. A kategóriájában ez a gép sem rossz..én meg vagyok elégedve vele, kivéve ezt az áruház hibát..
2013. dec. 14. 21:16
3/5 anonim válasza:
El kell menni egy mobilszolgáltatóhoz, két éves szerződés, olcsó tablet, 10 GB korlát. És ez 3G-s.
4/5 anonim válasza:
5/5 anonim válasza:
Ezen a tableten csak egy szoftvercsere segítene, ha tudod, hol a szervize, vidd el oda.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!