Ha azt írja a TV-n, hogy "nincs előfizetése erre a csatornára", pedig igenis van, akkor mit tehetek?
Figyelt kérdés
UPC előfizető vagyok, TRIO S csomag, szóval az a bronz, és csak az M1, M2 megy :S2013. szept. 23. 19:04
1/4 anonim 



válasza:





Felhivod az ingyenes upc számot és 5 perc múlva megy.
2/4 A kérdező kommentje:
Már felhívtam, csak géppel tudtam "beszélni" :/
2013. szept. 23. 19:10
3/4 anonim 



válasza:





Hallgasd végig és válaszd az operátort.
4/4 A kérdező kommentje:
Megtettem, az mondta, húzzam ki a box-ot a konnektorból, aztán csatlakoztassam vissza és várjak, amíg újraindítja magát. Ezt meg is csináltam, de a probléma továbbra is fennál. Végülis írtam a UPC-seknek e-mailben, csak reméltem, hátha itt gyorsabb megoldást találok. De köszönöm szépen a válaszokat! :)
2013. szept. 23. 19:29
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!