Miért nem tudok a play áruházbol letölteni dolgokat a tabletemre?
Az Extreme Digitalnál ezt javasolják a hiba megoldására :
Kedves Felhasználók.
Úgy néz ki, hogy a hiba a google-nál van, és nem garanciális kérdés, mert ez általános hiba, más készülékeknél is előfordul Android 4.0.4 verziószám alatt (Pl. Sony Xperia telefon, de számos más tabletnél is).
A gyártóval összefogva kitaláltuk az azonnali megoldást, amivel teljes értékűen használható lesz az eszköz.
Ez a megoldás ugyanúgy valószínűleg típus és márkafüggetlen.
Ezzel a fél perces folyamattal lehet orvosolni a problémát,azaz ezeket az alábbi lépéseket kell az Android Play Store hibánál megcsinálni:
1. Settings-(Beállítások) - menübe belépni
2. Apps-(Alkalmazások) almenübe belépni
3. A fenti menüsorban az All- (Összes)-re kell klikkelni
4. Google Play Store –t kiválasztani
5. Force Stop –(Kényszerített leállítás) ráklikkelni
6. Clear data- (Adatok törlése) ráklikkelni
7. Return - visszalépni
8. Google Services Framework –öt ugyanott az ALL menüsorból kiválasztani
9. Force Stop -(Kényszerített leállítás) ráklikkelni
10. Clear data –(Adatok törlése) ráklikkelni
11. Újraindítani és kész
Ezzel a megoldással egy napon keresztül, többszöri újraindítással és egyhuzamban is letöltöttem teszt-jelleggel 30 - 30 alkalmazást, hiba nélkül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!