Mindig tv bekötése, ha nem találja a csatornákat?
Figyelt kérdés
Kerestem autómatikusan és kézin is, de mindig azt írja ki, hogy sikertelen. Pedig van lefedettségünk is és nem csatlakozik? Mitől lehet?2013. júl. 13. 16:42
1/15 anonim válasza:
Vételi problémád van ,az antennád nem megfelelő vagy a kábelezés nem megfelelő, a csatlakozókat is ellenőrizd, az antenna az adótorony felé kell legyen állítva
2/15 A kérdező kommentje:
De elvileg a kábeleknek jónak kell lennie és a jó irányba van az tuti.
2013. júl. 13. 17:08
3/15 A kérdező kommentje:
Mármint az antenna van jó irányban.
2013. júl. 13. 17:09
5/15 pinkpancser válasza:
Az antennát forgasd el 90 fokba (eddig vertikális volt, most horizontális polarizáció van).
6/15 anonim válasza:
Nem megfelelő az antenna, vegyél olyat, amelyikhez van erősítő. Nálunk ez oldotta meg. De a tv-t is át kell állítani 16:9-es képarányra, illetve AV-ről RBG-re.
7/15 anonim válasza:
Itt kérhetsz segítséget.
8/15 A kérdező kommentje:
Köszi ,megpróbálom újra.
2013. júl. 13. 22:39
9/15 anonim válasza:
Próbáld meg: írjál nekik, elküldik a frekvenciatáblázatot, arról írd be kézzel a multiplex A és a multiplex C adatait. Aztán keress rá. Nekem így sikerült.
10/15 pinkpancser válasza:
Még egy apróság: set top box, vagy a TV tunerét használod? És ha TV akkor tudja az mpeg4-et? Mert hívtak már olyan TV-hez ami mpeg2-vel nem találta a jelet...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!