Milyen befolyással van arra, hogy milyen autórádiót tudok az autóba szerelni az autó márkája, vagy mindegyikbe jó mindegyik?





Nem hülyeség.
Persze minden megoldható, csak típusfüggő, hogy egyszerűen lehet-e.
Ahol a gyári fejegység még valami plusz perifériával össze van kötve (pl. külön kijelző valahol máshol a műszerfalon, vagy kezelőgombok a kormányon), ott adódhatnak enyhébb bonyodalmak. Általában már minden kocsiba euro csatlakozóval rakják a fejegységet, amerikai és japán autók ettől eltérhetnek, ilyenkor kell venni egy adatptercsatlakozót, vagy szálanként kötni mindent. Ahol euro csatlakozó van, ott előfordulhat, hogy egyes típusoknál a rádió táp- és memóriatartó +12V kábele fel van cserélve. Ilyenkor a fejegység minden kikapcsoláskor elfelejti a beállításokat.
A két kábelsaru megcserélése az euro aljzatban ezt is megoldja.
Összességében nagy gondok nem szoktak lenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!