Melyik stúdió mikrofont vegyem meg?
mind xlr csatlakozós vennék hozzá egy fantom tápos keverőt is
www.dj-sound-light.hu/audio_technica___at2020_2228?utm_source=arukereso&utm_medium=cpc&utm_campaign=direct_link
codastudio.hu/index.php/vmchk/Nagymembrános/The-t.bone-SC600/flypage.tpl.html
codastudio.hu/index.php/Kismembrános/The-t.bone-SC180/flypage.tpl.html
A kerek valami a popfilter. Csillapítja a "p", "k", "t" és hasonló hangok nem kívánatos túl nagy nyomását.
Idézet az Audio-Technika katalógusából:
"Pop" hangok különösen a hehezetes zárhangok kiejtésekor keletkeznek (mint a szó eleji “p” hang az angol “popping” szóban). Sziszegő hangok főleg a réshangok kiejtésekor keletkeznek (mint az ‘sh’ az angol “seashells” szóban). A popfilterek célja, hogy csökkentsék a zárhangok energiáját, ami enélkül meghaladhatná a mikrofon bemeneti kapacitását, és torzításhoz vezethet. "
Amúgy az Audio-Technika mikit javaslom. Más kategória mint a T-bone.
Amiről beszélsz, az a kompresszor.
Amúgy érdemes a felvételt úgy rögzíteni ahogy elhangzik, minél jobb minőségben (24 bit / 96 kHz), aztán utólag szoftveresen megoldani, amit szükséges. Ha már a nyers felvételt is túlzottan összenyomtad egy kompresszorral, utólag nem tehetsz vele semmit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!