Van egy TP-Link TL-402m routerem de sajnos nem tudom beállítani hogy aktívan töltsek az utorrentel?

Figyelt kérdés
Lécci még amatőr vagyok a témában de ha szóról szóra leírná valaki az nagyon jó lenne mert sehol nem találok pontos leírást, hogy hogyis kell beállítani. Előre is köszönöm.
2009. szept. 14. 07:42
 1/3 anonim válasza:

Nem tudom milyen menüje van a routernek, de megoldás lehet:

1. Forwarding menü Virtual Servers menüpontjába lépsz.

2. Itt hozzáadsz egy újat, ami a következőképpen néz ki:


Service Port: uTorrenben a megadott port

IP Address: géped ip-je a hálózatban, ami ha egyedül használod 192.168.1.100, egyébként lehet 192.168.1.101, 192.168.1.102, stb.

Protocol: All

Status: Enabled


Így engedélyezted a bejövőt a porton. Újraindítod a uTorrentet és teszteled.


Ha többen is használjátok a routert, akkor attól függően, hogy milyen sorrendbe csatlakoztok mindig más-más IP címet kaptok, így mindig át kellene írni a porthoz rendelt IP-t, hogy jó helyre mutasson. Ha fellép ez a probléma, akkor:


1. DHCP - DHCP Clients List menüpontjába lépj.

2. Másold a gépneved mellett lévő MAC címet.

3. Lépj át az Address Reservation menüpontba.

4. Add new...

5. MAC Address: ide illeszd be az előbb másolt karakterláncot.

6. Reserved IP Address: add meg az IP-t ami mindig a tiéd legyen, amit a port engedélyezésnél megadtál, pl.: 192.168.1.100


Majd ezt megcsinálod a többi géppel is, aminél fontos a port engedélyezés miatt, hogy állandó címen legyen.

2009. szept. 14. 08:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 Pityupocse ***** válasza:
EN is nagyon szepen koszonom! mar regota probalom beallitani! Az elso modszer 100%an mukodik!
2010. jan. 1. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim válasza: