Kaptam egy fülhallgatót a Tecoból de nem onnan akartam. Visszaadják a pénzt?
Az a helyzet, hogy akartam egy Sony fülest a Capri Gsm ből, de drága testvérem úgy gondolta, hogy jó lesz nekem a TESCO ból egy PHILIP füles.
De nekem már volt olyanom és nem vált be.
Szóval visszaadnak ott a vevőszolgálati pultnál pénzt?
Nem bontottam fel.
Nem. Miért adnák? A vasárlás komoly dolog. Amikor belépet a testvéred a boltba, azzal a szándékkal tette, hogy vásárolni fog. Egy „még alá nem írt adásvételi szerződés jött létre, amely a fizetéssel zárult. Akkor is szerződés, ha semmilyen papír nincs róla, vagy csak egy nyugta, számla.
A kereskedős vállalta, hogy a megvásárolt termék megfelel azon tulajdonságoknak, amely a csomagolásán szerepel, és/vagy megfelel a törvényes előírásoknak, szabványoknak.
A vevő pedig azt vállalta, hogy a vételárat megfizeti. Mindkét fél maradéktalanul teljesítette a maga dolgát.
Jófejségben reménykedni lehet persze, de elvárni a visszavételt nem. Több esélyed van arra, hogy vehetsz valami mást. Ha az olcsóbb, a különbséget elbuktad. Ha drágább, a különbözetet meg kell fizetned. De már ez is rendes tőlük, nem kötelezhetők rá.
Kedves kérdező! Tehát nem kérdést tettél fel, hanem elcsacsogtál egy sztorit. Akkor mehet a levesbe.
A vásárlás nem játék, a bolt meg nem játszópajtás. NEM jár vissza a pénz, ha az üzlet nem hibázott. Hogy miért adják helyenként mégis vissza? Hát csak azért, mert többet árt nekik, ha egy ******* pampog, hogy milyen szemetek voltak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!