Tavaly májusban vettem a fiamnak egy Navon Platinum Tabletet, este felakarta tölteni és nem marad benne a töltő, kiesik. A vásárlástól számítva ennyi idő eltelte után gondolom csak a szervizbe vitel marad, vagy van e más lehetőség?

Figyelt kérdés
2013. jan. 9. 08:14
 1/4 anonim ***** válasza:
garanciális termék szervizbe elviszed javitják
2013. jan. 9. 08:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Köszi,de csak a jótállási jegyen szereplő szerviz lenne ingyenes?Vagy vihetem közelebbibe is?
2013. jan. 9. 08:31
 3/4 anonim ***** válasza:
Hívd fel őket és kérdezd meg! Akárhol nem lehet a garit érvényesíteni.
2013. jan. 9. 08:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszi.
2013. jan. 9. 08:42

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!