Tavaly májusban vettem a fiamnak egy Navon Platinum Tabletet, este felakarta tölteni és nem marad benne a töltő, kiesik. A vásárlástól számítva ennyi idő eltelte után gondolom csak a szervizbe vitel marad, vagy van e más lehetőség?
Figyelt kérdés
2013. jan. 9. 08:14
1/4 anonim válasza:
garanciális termék szervizbe elviszed javitják
2/4 A kérdező kommentje:
Köszi,de csak a jótállási jegyen szereplő szerviz lenne ingyenes?Vagy vihetem közelebbibe is?
2013. jan. 9. 08:31
3/4 anonim válasza:
Hívd fel őket és kérdezd meg! Akárhol nem lehet a garit érvényesíteni.
4/4 A kérdező kommentje:
Köszi.
2013. jan. 9. 08:42
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!