Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » A játék konzolokat hogyan...

A játék konzolokat hogyan kell elképzelni rendszerigényileg?

Figyelt kérdés

Tehát tudjuk, hogy van pl egy játék PC-re és annak kicsit nagyobb az igénye mint a gépnek akkor szaggatni fog! De a konzoloknál nincs ilyen azon minden megy amit kiadnak rá (ahogy én tudom)!

És annál hogy van a belső része, ott is van ram meg videókártya? MErt tudom, hogy vinyó az van benne meg proci, de nem igazán vágom a felépítését!



2012. dec. 16. 21:19
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%

Nem kell elképzelni rajta semmit.

Ez a konzolok lényege.

Nem kell foglalkozni a technikai paraméterekkel.

Megveszed a játékot, berakod és játszol.

Nincs kompatibilitás, rendszerigény, driverek, telepítés...

Ha konkrétan kíváncsi vagy rá wikin meg lehet nézni mi van bennük, ma egy meglehetősen elavult pc-nek felelnének meg.

2012. dec. 16. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
na, de jó, h. Nincs itt a legelső válasz mert az egy ökör volt... Szóval amit az előző hozzászólásomban írtam az első szövegrész így már INAKTÍV, Csakhogy tisztázzam a helyzetet!!
2012. dec. 16. 22:27
 3/11 anonim ***** válasza:
Konzoloknál direkt az adott hardverre csinálják azért fut rajta jól.
2012. dec. 16. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 Citation ***** válasza:

Pont ahogy az előttem szóló írta. A konzolok lényege a konstans tartalom. Mint uaz.

Tehát ha játékot írsz rá tudod mire írod, nincs 600 variáció, igy végletekig tudod optimalizálni. Ez nagy szó, itt a lényeg.

2012. dec. 17. 00:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

Van egy adott konfig, arra készítik a játékot és kész. Ezért jobbak sokszor a konzolos játékok és hódítanak egyre nagyobb teret, mert a grafika és a rendszer, amire készül, adott. A vásárlót a játékélménnyel kell lenyűgözni.


CPU:

PowerPC-alapú CPU

90 nm csíkszélesség (Jasper típusú alaplapokon 65 nm)

3 szimmetrikus mag, egyenként 3,2 GHz-en

1 MB L2 cache

95,2 gigaflops művelet

VGA:

4 milliárd képpont/másodperces ATI GPU

65 nm csíkszélesség Jasper típusú alaplapokon

500 MHz-es órajel

10 MB eDRAM

12-utas lebegőpontos shader futószalag

Memória:

256 MB, 700 MHz GDDR3 RAM

12,4 GB/s memória busz-sávszélesség

64 GB/s memória sávszélesség az EDRAM felé

18,6 GB/s frontside busz

Merevlemez:

20, 60, 120, 250 vagy 320 GB-os lehet

Audio:

Többcsatornás Dolby-Surround-kimenet

48 kHz 16-bit audio kimenet

16-bit processing

64 audio csatorna


Ez a mostani xbox hardveres felépítése. Nincs operációs rendszer, ami elhasználná az erőforrások jelentős részét, így kisebb gép is elég a magas grafikához.

2012. dec. 17. 10:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:

Valóban. Csak egy féle hardver van és csak arra kell megírni a játékot. Nincs az hogy ennek most mennie kell AMD és Intel alapon, de nVidia kártyával és Ati kártyával is, de akkor ati kártyán nem lesz olyan jó, stb. stb. Illetve az op. rendszer szinte semmit nem él fel a hardverből. (mert azért valami operációs rendszernek kell rajta lennie, max nem így nevezik)


Tudom hogy ez hülye példa, de ilyenek az Apple gépek is. Néhány adott hardverra van optimalizálva és kész. Ez biztosítja azt hogy ha ma veszek egy Apple gépet akkor a 6 év múlva kiadott szerkesztőprogramok is gond nélkül futnak rajta. A konzoloknak is ugyanez a lényege.


Valóban, ezért szeretik nagyon sokan a konzolokat, mert hosszútávon egyszerűen megéri. Megveszed konzoltól függően minimum 5 évre, és onnantól 5 évig le van tudva a játékproblémád, mindezt olcsóbban mint a PC. Abból a pénzből amiből meg tuningolnád a gépedet, simán telik eredeti játékokra és mondjuk xbox online előfizetésre is.


Én is mostanában fontolóra vettem a konzol dolgot, csak az a gond hogy nagyon sokat játszok stratégiai játékokkal, azoktól nem szívesen válnék meg.

2012. dec. 17. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Bizony, és pont ezért, mert meg kell venni a játékot, több időt és energiát fordítanak a játékélmény kidolgozására. PC-n csak a mulis játékok jók, másra nem költenek, mert a letöltések miatt nincs haszon rajta.
2012. dec. 17. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 u.balázs ***** válasza:
egy xbox 360 egy 200e s gépnek felel meg... most olvastam... egy win7 64bit ultimaten: intel i5 2500k+gtx 560 ti+8gb 1600mhz ram+alaplap(ezt nem írták) szóval ez kb egy 200k-s gépre jön ki.ennyivel egyenlő az xbox pcre lefordítva. elvileg a 2 év múlva megjelenő xbox 720 az annyira nagydurranás lesz,hogy egy 2év múlvai killer pc sem fog felérni vele(2 millás killer pc)
2012. dec. 17. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
Nem tudom, hogy érted, hogy minek felel meg, mert az xbox egy elavult pckonfig. Ami itt nincs, az a windows, és így töredéke elég egy mai szemmel erősnek számító pc teljesítményének.
2012. dec. 17. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

Nem kell semmit elképzelni rajta semmit.

Jó és kész.

De azért itt leírják:

[link]

Mármint ez egy összehasonlítás de le is írják a drivereket.

De minek ezen elképzelni?

Direkt úgy készítik ,hogy lag és bug mentesen fusson a játék.

Ha ez nem megy kiadják egy bénább verzióbban (pl:NFS Undecover[PS2] ) vagy bele se fognak.

2012. dec. 18. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!