Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Mi a véleményetek a Bluepanthe...

Mi a véleményetek a Bluepanther Voyager S tabletről?

Figyelt kérdés

2012. dec. 3. 15:35
1 2
 1/11 Alex67 ***** válasza:

Viszonylag új piaci szereplőről van szó így elég kevés van még belőle forgalomba.

Viszont vásárlás előtt mindenképp érdemes fontolóra venned az alábbi dolgokat a márkával kapcsolatban:

- Nincs hazai support

- Nincs hazai szervizhálózat

- Nincs hazai forgalmazó

- Nincs még egy saját fóruma sem, ahol az esetleges kérdéseidet feltehetnéd.


Én a helyedben mindenképp olyan márkát választanék, ahol az előbb felsoroltak megvannak.

Ilyen például a ConCorde, vagy MyAudio

A két cég közül a ConCorde lényegesen megbízhatóbb, stabil lábakon álló, nagyon korrekt szerviz, és támogatási háttérrel működő cég.

Minden tablet készülékükhöz külön fórumot tartanak fenn, ahol a felmerülő kérdésekre a felhasználókon túl a céges guruk is aktívan hozzászólnak.

Itt a cég honlapja:

[link]

Itt a fórum:

[link]


Az általad megjelölt 7"-os tab CC-s megfelelője:

[link]


Remélem tudtam segíteni :)

2012. dec. 3. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 taliga31 válasza:
Érdekes az előző hozzászólás és ráadásul rendkívül rosszindulatú. Alapvetően nem igaz, amit leír és még van annyira hülye is, hogy megadja a saját oldalai nevét. Két konkurens márkáról van szó ahol a hülyébb próbálja fikázni a másikat. Szerintem szánalmas nálam biztosan az ellenkezőjét érte el ez a beszólás. Ez az amikor a fagyi visszanyal. Ha valaki veszi a fáradságot és beírja a google-ba a BluePanther nevet azonnal megtalálja az előző hozzászólás összes cáfolatát. Azért tűnt fel a hozzászólás, mert gyakran olvasgatom ezt az oldalt és ráadásul van egy BluePanther Voyager S készülékem is, amivel meg vagyok elégedve. Kicsit ügyetlenkedtem vele és lekódoltam bementem az AsiaCenterbe majd a márkaszervizben pillanatok alatt segítettek. Megjegyzem az Alex67 szerint nem létező márkabolt és szerviz hétfőtől vasárnapig reggel 10-től este 7-ig van nyitva. Én tudom, hogy a Net egy rendkívül nyitott szabad csatorna, de a rosszindulatú megtévesztő álnéven írogató trollokat nagyon utálom. Ezek tudnak nagyon hamar tönkretenni egy ilyen normális és jól használható oldalt is.
2013. jan. 23. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 Alex67 ***** válasza:

taliga31!!


VISSZAUTASÍTOM ezt a minősíthetetlen hangnemet, amit a hozzászólásodban megejtettél velem szemben!

Kikérem magamnak, hogy lehülyézzél, és trollnak nevezzél egy hozzászólás alapján, ami semmilyen valótlan információt nem tartalmaz!!


Az általam linkelt márka képviseletéhez, vezetőségéhez, tulajdonosi köréhez sem érdek, sem anyagi szál nem köt! Az általam linkelt oldalak nem SAJÁT, hanem a márka hivatalos oldalai!


Amit írtam nem rosszindulatból írtam!

Egyetlen fikázó megjegyzést sem tartalmaz a hozzászólásom, ha figyelmesebben elolvasod.

Nem írtam egyetlen rossz szót sem a készülékről, sem a márkáról, pedig megtehettem volna, sajnos volt negatív tapasztalat!


Mindenesetre lássuk mit is írtam....


"Nincs hazai szervizhálózat"!

Ez így is van. Egyetlen szerviz van Budapesten az Asia Centerben. Ez nem szervizhálózat!

Egy vidéki felhasználónak személyesen esélye sincs a szervizzel kommunikálni kivéve, ha épp a fővárosban jár, vagy netán munka végett rendszeresen bejár dolgozni.


"Nincs hazai Support"!

Szintén igaz, hiszen az Asia Centerben működő üzlet egy kirendeltség, ami képviseletként, illetve hazai nagykerként, továbbá egyedüli szervizként működik.

Sem technikai, sem fejlesztői kérdésekben jártas "hivatalos" munkatárs nem érhető el pusztán az oldalt böngésző, informálódni kívánó felhasználó számára, kivéve ha telefonál, vagy levelet ír, amihez regisztráció szükséges.

Mellesleg a megbízott itthoni munkatárs(ak) jelen esetben, egyáltalán nem vesznek részt rendszeresen az oldal életében. Mindemellett igazán fordíthatnának több figyelmet az érdeklődőkre.


"Nincs saját fórum"

Szintén igaz. Mindössze arra van lehetőség, hogy egyes termékeknél hozzászólhass a generálódott témához. Ellenben sem technikai, sem egyéb "hivatalos" segítség nem érkezik, csupán néhány segítőkész felhasználó próbál segítséget nyújtani a egymásnak.


"Nincs hazai forgalmazó"

Jelenleg az Asia Centerben működő képviseletet látja el a teendőket, megbízott / szerződött forgalmazó partnerekről nincs hír az oldalon!


Ami a hazai BluePanther oldalt illeti fórum/támogatás szempontjából nézve:

Légy oly szíves vedd a fáradtságot, és látogass el a BluePhanter oldalára, majd olvass bele egy pár hozzászólásba. Tapasztalni fogod, hogy nyoma sincs forgalmazói/hazai tulajdonosi jelenlétnek.

Mindenek előtt nézd meg, hogy mikor volt az első fórum bejegyzés az oldalon, és utána nézd meg, hogy Én mikor írtam azt a hozzászólásomat (2012.12.03), ami alapján lehülyéztél!!!!


Segítek jó....

(A lista az összes BluePanther tablet készüléket tartalmazza, ami az oldalon található, random sorrendben.)


BluePanther Voyager GT - 7" Android 4.0 tablet (3G, Wifi, Bluetooth 4.0, GPS) - manager szürke... A készülék esetében 2012.12.17 történt az első bejegyzés, vagyis a hozzászólásom idején EGYETLEN EGY bejegyzés/hozzászólás nem volt olvasható!


BluePanther Voyager S+ (dual camera) - 7" Android 4.0 tablet (wifi) - grafitszürke

A mai napig nincs bejegyzés!


BluePanther Voyager S+ (dual camera) - 7" Android 4.0 tablet (wifi) - gyöngyházfehér

A mai napig nincs bejegyzés!


BluePanther Voyager XL - 9.7" Android 4.1 tablet (IPS+, Wifi, Bluetooth 4.0) - fekete/ezüst

Az első bejegyzés 2012.12.25!


BluePanther Voyager S - 7" Android 4.0 tablet (wifi) - gyöngyházfehér

Az első bejegyzés: 2012.12.19!


BluePanther Voyager S - 7" Android 4.0 tablet (wifi) - grafitszürke

A mai napig nincs bejegyzés!


Az alábbi dátumokból világosan látszik, hogy abban az időpontban, mikor a hozzászólásomat írtam, egyetlen bejegyzés/komment nem volt olvasható a BluePanther hivatalos oldalán, kvázi teljesen jogosan írtam azt, hogy nincs hazai fórum!!


Mindemellett nyugodtan össze lehet hasonlítani az általam jóindulatból ajánlott konkurens márka által forgalmazott termékek specifikációját, a cég által nyújtott technikai támogatását, valós, és jól működő hazai fórumot, valamint hazai disztribútori tevékenységet az általad is használt BluePanther készülékek/a képviseletet ellátó cég által nyújtott szolgáltatások paramétereivel.

Nyugodtan hasonlítsd össze a két céget/termékeit!


Az eredményből valószínűleg látszani fog számodra is, hogy miért ajánlottam jóhiszeműen a konkurens márkát ez helyett!!

Ebben semmi rossz nincs, pusztán egy régóta működő, stabil, országos lefedettségű partnerhálózattal rendelkező, saját fejlesztő, és tesztelőcsapatot foglalkoztató cég a mai gazdasági helyzetben sokkal megbízhatóbb, és jobb választás, mint egy 2012.08.01-én nyílt üzlet.

Szeretném leszögezni, hogy ettől még nem lesz rossz a márka, de a biztos háttér a konkurens esetében sokat nyom a latban!


Ezek ismeretében ismételten kikérem magamnak ezt a hangnemet, a lehülyézést, és a trollnak való kikiáltást, amit Te itt megengedtél magadnak!

Panaszomat hivatalos formában is eljuttatom az oldal üzemeltetőinek, ha ez nem vezet eredményre akkor tovább lépek!

2013. febr. 1. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 Egyveng válasza:

Kedves Gyakori kérdések olvasói, Tisztelt kérdést feltevő!



A Voyager phone készüléket használom nap mint nap, viszont számos barát visszajelzését és megannyi személyes tapasztalatot tudok megosztani a kedves olvasókkal, hiszen részt vállaltam a Voyager S széria megszületésében.


Engedjék meg számomra, hogy tapasztalataimat megosszam Önökkel Tisztelt Olvasók, és ha egyszer segítségre lesz szükségük és ide találnak, itt is megleljék a válaszokat!



Lássuk a tényeket ..


Nem új piaci szereplőről van szó


- A GPS gyártását szinte egyazon időben kezdte a Bluepanther és CNS.

- 2007 óta foglalkozik GPS gyártással a szintén 100% ig magyar tulajdonban lévő cégcsoport, a Bluepanther.

Jó magam is kapcsolatban álltam a rengeteg konkurens márkával és barátokra is leltem közöttük (pl.: hbk, óriási arc), hiába a rivalizálás, hiszen konkurensként ez mindig egészséges keretek között folyt.. ez így van rendjén.

Szerintem a tablet gyártás is közel hasonló időben kezdtük el, hiszen ha az egyik lép, a másik egyből reagál rá és fordítva. De ha tévednék megkövetem a fiúkat ! ;)



Forgalomban lévő Voyager széria


- A karácsonyi szezonban közel 5000 db került forgalomba a Bluepanther Voyager S szériából, ami beérkezését követően 2 hónappal hiánycikk lett, sikerét követően. Azóta januárban meg is érkezett a tovább fejlesztett változata Bluepanther Voyager S+ széria, ami már dual kamerás és az ára sem változott.



Hazai támogatás


- Asia Ceneter / Bluepanther Márkabolt Bp. 1152 Szentmihályi út 167-169 keleti szárny földszint

[link]

Bluepantheres kollégák a hét mindennapján állnak a nagyközönség rendelkezésére 10:00-19:00 között.

Valamint emailon: info@bluepanther.eu / biro.tamas@icity.hu és telefonon 06 1 266 01 43.

Illetve Bluepantheres Facebook oldalon is segítségre lelhetsz.



Hazai szervizhálózat / Hazai forgalmazó


- Asia Ceneter / Bluepanther Márkaszerviz Bp. 1152 Szentmihályi út 167-169 keleti szárny földszint

[link]

Bluepanther Márkaszerviz a hét mindennapján rendelkezik szervizes átvétellel és helyben javítjuk a készüléket.

Hiszen ez nem egy kirendeltség, hanem maga a Bluepanther ízig vérig magyar képviselettel, magyarországi

szakszervizzel.

Számos Euronics, Media Markt, Metro forgalmazza a termékeinket, amik átvevő pontokként segítik vidéki vásárlókat.

Továbbá országszerte számos regisztrált viszonteladó partner hálózattal rendelkezik cégünk.

Szinte minden hazai, számottevő Műszaki nagykereskedelmi egység belistázta a Voyager különböző tablet szériáit és

számos más Bluepanther termék családot.



Fórum, ahol felteheted a kérdéseid


- A hozzászólás lehetőségét megadjuk minden termékünknél a Bluepanther márka oldalán >> bluepanther.eu

Itt mindenki felteheti a kérdését, észrevételét, nem tetszését.



Én szigorúan elhatárolódok a fenti véleményezésektől, kizárólag a Tisztelt olvasóknak és a Kedves kérdés feltevőnek szeretnék reagálni!



Szép napot kívánok a mindenkinek!



Üdvözlettel:

Bíró Tamás

Bluepanther Team

2013. febr. 2. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim válasza:
Útálom, lassú, instabil (mondjuk ez inkább az android érdeme). Kínszenvedés ezt használni.
2013. febr. 23. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 BP_Voyager válasza:

Imádom, "lowend" beugró kategóriás géphez képest jól muzsikál, stabil .. Istenien használható!


Mindenkinek ajánlom, aki olcsóért akar jól használható gépet .. no de azért ne várjunk csodát egy olyan géptől, ami 25db Igazságos Mátyás király féle kék cetlibe kerül :)


Azoknak ajánlott, akik ki akarják hagyni az esti görnyedést a noti előtt .. szeretnének gyorsan átfutni a levelezésen, böngészni, jútubozni, esetenként filmet nézni vagy játszani .. ezekben tökéletesen kiszolgál.


Üdv

2013. febr. 23. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim válasza:
Nekem Voyager S+ -om van nagyon jó kis gép, az egyetlen kifogásolható dolog amit találtam az az, hogy az fxguru vagy movieboothfx és hozzá hasonló programok csak az első kamerát látják. Játk szempontjából is igen jó (Need for Speed Most Wanted akadás nélkül megy rajta mondjuk Tegrás játékokat is viszi de ott már befigyel az 512 RAM
2013. jún. 7. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim válasza:
Van egy Voyager S+-om. Két hét után nem vette a töltést, elküldték szervízbe, ma visszaérkezett és a probléma ugyan úgy fennáll. Visszavittem várom a folytatást. Szerintem ne vegyél ebből a márkából. A medimarktban vettem, és sajnos nem egyedi a probléma
2013. jún. 25. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim válasza:

Nekem Voyager S+-om van és imádom!! :)

Április óta megvan és egyszer sem csalódtam benne. Egy hibám van csak vele,hogy a hátsó kamerája elég gyenge. De az első kamerája jobb :)

2013. szept. 11. 00:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim válasza:

2012 December óta van szerencsém a Voyager S Táblagéphez.



A töltő az alapból rossz volt így elsőre feltölteni se tudtuk normálisan. Ez folyamatos problémája mindmáig, nem is tudom hányszor volt már szervizben...(ez itt kálvária volt, már az agybaj kergetett néha :D ) oda jutottunk, hogy az Ace-m töltőjével szoktuk tölteni.


Az akkumulátor szörnyen hamar lemerül még úgyis, hogy nincs aktív használatban a gép. Szóval még egy negatívum, az akkumulátor üzemideje. (Egy buszút alatt nem tudtuk megnézni az Eredet c. filmet, mert egyszerűen lemerült 100%os töltöttségről!)



Ami még probléma, hogy elég sokszor lefagyogat egy pillanatra és kiadja azt az ablakocskát, hogy szeretném-e bezárni az éppen futó folyamatot (pl.: Firefox böngésző). Nem tudom ez minek a hibája, talán az optimalizálás vagy az Android... Passz, de nagyon idegesítő.



Az érintőképernyővel sincs nagyobb gond, bár valahogy én nem tudtam ráhangolódni, ezért nem is szeretek rajta QWERTYn gépelni. A színek kicsit fakóak néha.



A játékok korrektül futnak rajta, azonban az izmosabbak már folyamatos/időszakos szaggatással járnak, például a Plants vs Zombies 2 már igencsak beakad néha, de még játszható.



Ami a frontlapi kamerát illeti egy eléggé visszafogott teljesítményű kameráról beszélhetünk. Gyakorlati hasznát nem láttam azon kívül, hogy magamat fotózgattam vagy zoomolgattam :)



Ár-Érték arányban szerintem megéri, persze ha nem jön össze ez a sok apró, de szörnyen idegesítő hiba. Az olcsó kategóriába sorolom, de jól helytáll kategóriájában. Aki megvenni ne számítson nagy durranásra, az alap dolgokat elviszi. De! nem ajánlanám megvételre ha valaki a véleményemet kérdezné.



Finnyásaknak megjegyzés, hogy a táblagép két alsó sarkán és az alsó él közepén átvilágít a fény a sötétben.

2013. nov. 8. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!