Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Hol és hogyan lehet kezdeménye...

Hol és hogyan lehet kezdeményezni egy még garanciális időn belüli (10 hónapja vásárolt) xbox360 slim konzol javítását?

Figyelt kérdés

Problémám története a következő:

A gyári csomagban csak egy AV kabelt adtak hozzá, amivel TV-n keresztül nézhető.

Nekünk régi TV készülékeink vannak, és a csomagba kapott minőségi játékok (pl. Crysis 2, Forza 3) a nagy felbontásuk miatt igencsak élvezhetetlenek a hagyományos TV-n nézve.


Gondoltam, hogy a számítógéphez használt 20"-os monitoron szebb lesz a kép, ezért vettem egy HDMI-DVI kábelt, mert a monitornak a hagyományos monitor csatlakozó portja mellett csak egy DVI portja van.

Bevált és a gyerekek tudtak is játszani a konzol-monitor pároson. Néhányszor.

Később valami miatt már nem érzékelte a konzol a monitort.

AZ AV Scart csatlakozón keresztül, a TV-vel azonban jól működik a konzol.


A közelmúltban leellenőriztem újra másik monitor, másik HDMI-DVI kábel segítségével is, de a konzol nem érzékelte a HDMI portján keresztül csatlakoztatott monitorokat.

Mivel ezek a monitorok amúgy asztali számítógépek mellett folyamatos használatban vannak és működnek, gondolom csak a konzol HDMI portjával lehet valami gond.

Hova lehet fordulni garanciális időn belül a javításért?

A segítséget előre is köszönöm.



#xbox360 szerviz #xbox360 garanciális javítás #xbox360 HDMI port hiba
2012. okt. 16. 12:40
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!