Hol és hogyan lehet kezdeményezni egy még garanciális időn belüli (10 hónapja vásárolt) xbox360 slim konzol javítását?
Problémám története a következő:
A gyári csomagban csak egy AV kabelt adtak hozzá, amivel TV-n keresztül nézhető.
Nekünk régi TV készülékeink vannak, és a csomagba kapott minőségi játékok (pl. Crysis 2, Forza 3) a nagy felbontásuk miatt igencsak élvezhetetlenek a hagyományos TV-n nézve.
Gondoltam, hogy a számítógéphez használt 20"-os monitoron szebb lesz a kép, ezért vettem egy HDMI-DVI kábelt, mert a monitornak a hagyományos monitor csatlakozó portja mellett csak egy DVI portja van.
Bevált és a gyerekek tudtak is játszani a konzol-monitor pároson. Néhányszor.
Később valami miatt már nem érzékelte a konzol a monitort.
AZ AV Scart csatlakozón keresztül, a TV-vel azonban jól működik a konzol.
A közelmúltban leellenőriztem újra másik monitor, másik HDMI-DVI kábel segítségével is, de a konzol nem érzékelte a HDMI portján keresztül csatlakoztatott monitorokat.
Mivel ezek a monitorok amúgy asztali számítógépek mellett folyamatos használatban vannak és működnek, gondolom csak a konzol HDMI portjával lehet valami gond.
Hova lehet fordulni garanciális időn belül a javításért?
A segítséget előre is köszönöm.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!