2012. 07.26án szervízbe lett küldve a táblám (alcor e-pad) USB gondal. Garanciális még, és NEM KAPTAM VISSZA még?! 2012. 09.26ig muszály vissza adniuk, mert ezt garantálták.
nemrég megtudtam hogy az Infopatika (alcor terméket forgalmazó cég) csődbe ment fél éve.
szerintetek viszont fogom látni még a táblagépem?
és ha nem akkor kötelességük újat adni (nem feltétlenül olyat), vagy az árát kell vissza adniuk? vagy mi van ilyenkor?
(ott ahol vettem, oda vittem be szervízre.)
be is mentem, hívtam is őket.
azt mondták hogy ahova elküldték a gépet, azok is tovább küldték.
nem akarok lemondani róla mert 1 évi zsebpénzembe fájt
15vok.
anyámmal együtt voltunk bent.
nemtudom hova küldték csak hogy ahova ők küldték, azok is tovább küldték...
szept 26 meg rohadt messze van, pedig csak az usb je romlott el....
hétfőn telefonáltak hogy utána néznek mert hogy ez már nekik is égő, és hogy kedden 100% h hívnak.
erre csütörtök van...
7 hete azaz 45 napja náluk van a táblám...
múlt hétfőn telefontáltak h telefonálnak kedden, de pénteken szóltak h hétfőre ottlesz a tábla, és telefonálnak majd.
kedd van...
már tele van a ******om
lejárt a határidő.
szóljak a fogyasztóvédelemnek v mi ?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!