Samsung smart tv-n miért nem tölt be semmilyen Samsung Apps-t és miért nem játssza le a youtube videókat?
EH5300-ast most vettünk, az internetböngészés megy, twitter is, ha külön böngészőből nézem a youtube videókat az is működik, viszont az alap youtube alkalmazásnál ha bent vagyok, megtalálja a videókat de nem akarja lejátszani.
Ha meg rámegyek a Samsung Apps-ra, akkor kiírja, hogy betöltés, ezt csinálja egy percig, majd kilép. Keresni sem tudok, nem is hoz be lehetőségeket.
Idő és dátum be van állítva. Hálózati interferenciát ír ki- error code 10.
Időközben viszont a youtube probléma megoldódott szoftverfrissítés után, viszont az alkalmazásokkal még mindig ugyanez a probléma.
Ugyanez a probléma merült fel nálam is: UE32ES5500 típusú TV, minden alkalmazás működik, az Internet UTP kábelen keresztül elérhető, a TV látja is, de a Samsung Apps 1-2 perc "Betöltés" után "ERROR_CODE_010 - Hálózati interferencia" hibával kilép.
Szerencsére a mai nap folyamán elérhetővé vált a Samsung Apps 1075-ös verziója, melyre frissítve már hibátlanul működik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!