A Digi tv-hez küldtek új kártyát de félóra leteltével sem működik. Mi lehet a hiba?

Figyelt kérdés
2009. jún. 25. 21:19
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Installáltad? Felismerte?
2009. jún. 25. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
nem csinál semmit az írja ki sosem volt csatlakoztatva sztem nem ismeri fel....
2009. jún. 26. 08:40
 3/7 anonim ***** válasza:

Nem küldtek utasítást? Lehet hogy fel kell hívni az ügyfélszolgálatot és bediktálni a kártyaszámot meg a beltérid sorozatszámát, esetleg a szerződésen levő adatokat. Ekkor bepötyögik a gépbe és elindul az adás azonnal.


Kaptál borítékot hogy a régi kártyát visszaküld?


Rossz jel ha már sokan megkapják az új Nagravision 3 kártyákat mert utána leállítják a Nagra 2-es kódolást és a kalózvevősök szívni fognak... :(

2009. jún. 26. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Küldtek persze hozzá levelet,és mindent úgy csináltam ahogy írták ,mégsem működik de elérni sem lehet őket telefonon...:-(((
2009. jún. 29. 16:43
 5/7 anonim válasza:

Ellenőrizd a csere leirás lépéseit.

Nekünk majd egy órába telt mire helyreállt. Induláskor nekünk is azt irta ki mint neked.

2009. aug. 22. 23:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim válasza:
nekem se működik. mit lehet csinálni?:/
2009. nov. 2. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim válasza:
Be kell telefonálni az ügyfélszolgálatra és ott azonnal megoldják.
2009. nov. 8. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!