Mit tennétek a helyemben, PS3-mal kapcsolatban?
Figyelt kérdés
Tehát,
Rendeltem egy PS3-at 4 játékkal, amiből az egyik hibás. Egy bizonyos pontig tökéletesen műxik, de utána lefagy, behal. Biztos, hogy a játékkal van a probléma, mivel a másik 3-mal semmi bajom sincs+ez a játék, mikor meghozta a futár, nem is az eredeti tokjában volt, egy külön kis műanyag tokban. De amúgy a lemez nem sérült fizikailag, teljesen tiszta. Írtam az üzletnek, h cseréljék ki, nem tom, h mi lesz belőle, de 8 munkanapon belül írtam nekik, szal kötelességük van ehhez, vagy nem?
Köszönöm a válaszokat!
2009. jún. 23. 17:54
1/2 anonim válasza:
Az üzletnek ahol vetted kötelessége kicserélni.
2/2 anonim válasza:
Igen, kötelességük, de ez nem azt jelenti, hogy ki is akarják cserélni. Legyél erőszakos, hívjad őket telefonon, mondd el higgadtan a problémát, ha elutasító választ adnak, akkor keményíts be és fenyegetőzz a Tékozló homárral és a fogyasztóvédelemmel. Ki fogják cserélni, csak nem biztos, hogy könnyen adják magukat. Ez főleg a multikra jellemző. Nekünk 2 hónapunkba telt, hogy kicseréljék a hibás LCD TV-t. Először volt pofájuk közölni, hogy "nem rendeltetésszerűen használtuk", végül pedig bocsánatkérő levéllel kaptuk meg az új, hibátlan terméket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!