Hol lehet megtanulni Airsoft fegyvert szerelni?
Próbáltam itthon szerelni a fegyverem, de nem sok a siker. Az alapvető karbantartás még ment, kitisztítani, újra bekenni az alkatrészeit,... stb. De most eljött az a szép pillanat, hogy nem lő, és nem tudok mit kezdeni vele.
Kicseréltem az aksit, hátha az ment tönkre de nem.
A motor szénkeféit is kicseréltem, de ez se oldotta meg a gondot.
Az összes sorját és öntés hibát lecsiszoltam, minden nagyon simán megy benne, a fogaskerekek új csapágyakat kaptak, de továbbra se megy.
Keresem kutatom a googlet, de csak tuning tanácsokat adnak, és azt is felületesen, alapvető NAGY hibákra nem világítanak rá, pl. hogy hogyan tudjam meg, hogy mi a hibája a fegyvernek, mert lehet, hogy rossz helyen keresem a hibát, vagy ilyesmi.
Az is jó ha egy internetes angol nyelvű leírás létezik ezeknek a fegyvereknek a szereléséről.
Szerintem ha már szét és össze tudod rakni a fegyvert akkor szépen lassan rájöhetsz a hiba javításra is.
Mivel szerintem ilyen iskola nincs így mindenki a saját tapasztalatából (kárán) tanulja meg ezeket a dolgokat.
esetleg a softair fórumát olvasgasd ott néha lehet jó dolgokat találni (tuningtól függetlenül is)
Egyébként tippem mint minden hibajavításnál... indulj el az elejétől aksi jó? mérd meg! motor jó? gerboxon kívül elindul? tűzváltó kapcsoló? áram elér egyáltalán a motorig és így tovább.
Én is azt tudom tanácsolni amit az előttem szóló.
Ha szét tudod szedni és össze is rakod úgy ahogy azt kell akkor lényegében átlátod a helyzetet.
De ha gondolod a hiey3@freemail.hu címen elérsz és ha elmondod pontosan mi a baja akkor segíteni is tudok.
1. Milyen hibát produkál?
2. A hiba alapján vezessük végig hogy mi mehetett tönkre.
Mondok egy példát, ami múlt hét vasárnap, egy játék alkalmával történt velem. (a fegyver kint a pályán meg is javítottam, és üzembe helyeztem)
Egyszer csak nem lőtt a fegyver, semmilyen hangot nem adott. ----> Vagy nem kap áramot, vagy szorul valahol valami, és nem tud a motor forogni.
1. Kölcsönkértem egy barátom akksiját, avval sem ment
2. Megnéztem a biztosítékot, nem pattant el.
3. Megnéztem a kábelezést, lehet hogy valahol megsérült a szigetelés.
4. Külsőleg szemrevételeztem a gearboxot, és húzgáltam a ravaszt hátha látom a hibát.
és megtaláltam, a kapcsolókés kimozdult a helyéről, ezáltal nem zárta rövidre az áramkört, és nem kapott áramot a motor.
De felmerült a kérdés miért mozdulhatott ki, amint leszedtem a kapcsolókést a helyéről, láttam hogy a mögötte lévő csapágy széttört, és a darabja kilökte a helyéről a kapcsolókést (v7-es gearbox, m14-nél)
Nem tudom, hátha segítettem evvel a kis saját példámmal, erre sajnos rá kell érezni. Az alapján hogy milyen hibát produkál, fejben végigvezetni szépen a dolgokat.
Pl.: Kerregést hallasz a fogaskerekeknél -> valószínű túl alacsonyan van a motor, vagy nincs normálisan kihézagolva
Vagy hallod hogy erőlködik az egész. -> Valószínű túl magasan van a motor és szorul, vagy túl sok alátét került a fogaskerekek tetelyére, és ezért szorul, vagy merül az akksi
Vagy pl.: egyszer nem lő a fegyver, utána meg dupla lövés -> a hop-up nagyon rá van csavarva
Meg kell értened az adott gearbox típus működését, és akkor már ha fejben levezeted, már menni fog.
bocs a késő reagálásért,
Megoldódott, a vezetékellés volt a rossz, és a fogaskerekek úgy koptak el, hogy az újrahézagolás után egymást szorították össze, a 2. fogaskerék beszorult a 3. alá,(furán hangzik de így volt) és feszültek a GB-ben.
Mind a gyári rossz hézagolás miatt volt, rosszul kopott a fogaskerék.
amúgy egy m16 gearboxa rosszalkodott. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!