Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Márkaszerviz ezt megteheti...

Márkaszerviz ezt megteheti garancia esetén?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Van egy Samsung tv-m, még nincs 1 éve h vettem. Pixelhibás lett, függőlegesen elszállt egy sor. Bejelentettem a márkaszervizben. Elviszik megnézni, és azt mondták utána szólnak h mi a baja konkrétan. Eddig oké is.

A pasi azt mondta, h a javítás költségét elküldik az Samsungnak, ahol majd eldöntik mi legyen, erre több lehetőség van: 1, Kifizetik helyettem a javítást (ez a normális) 2, ha túl nagynak becsülik a javítás költségét, ami már akkorára rúg mint a tv ára, akkor egy sima javítási árat fizetnek csak ki, a fennmaradó többletet, ami elég szép összeg lenne, nekem kéne fizetnem... WTF?

Veszek egy drága tv-t, garanciás, elviszem a szervízbe, 6 telefont engedek el mire vki foglalkozik a problémámmal, és még én fizessek? Hát normális ez? Megtehetik h kifizettetik velem a javítást?



2012. ápr. 16. 13:30
 1/8 anonim ***** válasza:

Nem értem, hát nem ők a samsung? Ha márkaszerviz akkor igen. De akkor hova küldözgetnek számlát?


Egyébként ha javitás költsége meghalandja az ésszerüt, akkor cserekészülék, erre van a garancia.

2012. ápr. 16. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

Jah, már értem mit írtam furán, elnézést:)

Szóval ahova viszik a tv-t, az egy kis vállalkozás, elektronikai dolgokkal foglalkoznak, de Samsung szervizként is működik.

Na szal ide elviszik a tv-t, bevizsgálják, és ha megvan a hiba, értesítenek engem, és a Samsungot. (Mivel ugye ez csak egy kis műszaki bolt, nemcsak Samsung termékekkel).

Erre mondta azt a pasi nekem h: 1, a Samsung jóváhagyja nekik a javítási költséget. 2, Ha túlságosan meghaladja, akkor csere (ez lemaradt az előbb) 3, Ha a javítás ára nem haladja meg a tv árát, és a Samsungnak úgy dönt h nekik nem éri meg megcsináltatni, akkor kifizetnek egy minimális összeget javítás címszó alatt, a maradék összeget pedig nekem kell kifizetnem. Na ezt az utolsót nem értem. Ha nem éri meg megjavítani,mert drága lenne, de még nem éri el a tv árát, akkor mi az h én fizessem ki a maradék részt? Erre mondtam h garanciával nehogy már én fizessek.

Bocs az elírásért, remélem így már érthetőbbre sikerült:)

2012. ápr. 16. 13:49
 3/8 anonim ***** válasza:

Ez egy hülyeség, már a hármas variáció. Már alapból azért is mert a kettes kiüti, harmadik verzióra miért lépnél?


Nem lehet hogy bár javit samsungot is nem egy márkaszerviz, tehát nem samsung partner akik elvitték a tv-det?

Samsung ügyfélszolgálta és kérdezd meg. Itt és itt vannak, fennvannak e a szerzödött partnerek listáján, mert neked ilyen infót adtak, ez meg nem túl szimpi.

A garanciát a samsung adja, amit egy partner gond nélkül érvényesit, de ha nem szerzödött partner az aki belepiszkál akkor már lehetnek gondok.

2012. ápr. 16. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

Partnerek,mert alapból a Samsung ügyfélszolgálatot hívtam, ott felvették az adataimat, a hibát, stb. Mondták h átküldik a helyi partnerüknek, akik majd engem felhívnak. Fél órán belül hívtak, és ezt mondták amit leírtam.

Ezért nem értem én sem, h most miért kéne nekem fizetni, vagy miért ne állná teljesen a Samsung a javítást. A garanciám érvényes, minden papírom megvan hozzá, a tv-hez hozzá se nyúltam, mármint úgy h szétszedtem volna vagy ilyesmi, szal nem én okoztam a kárt sem benne, rendes műszaki hibája van.

Ezért furcsállom én is h ilyet mondtak.

2012. ápr. 16. 14:05
 5/8 anonim ***** válasza:

Akkor semmi bajod, még a gyanú árnyéka sem vetül rád, ők küldték ki a helyi partnert.

Kicserélik vagy javitják, ha nem igy történik ne ird alá, ne fizesd ki, hivd az ügyfélszolgálatot ott helyben.

2012. ápr. 16. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ:)
2012. ápr. 16. 14:14
 7/8 anonim ***** válasza:

Amíg garanciális ne fizess semmit!

Egy kis off sztori:

Egy illető Samsung 3D-s tévét akart vásárolni egy nagy áruházban, de az üzlet szerint nem járt hozzá 3D-s szemüveg, azt külön kell megvásárolni. A Samsung pedig adta hozzá ajándékba. Az illető ott helyben felhívta az Samsung ügyfélszolgálatát és rákérdezett. Az ügyfélszolgálatos mondta, hogy ahhoz a tv készülékhez pedig jár x darab szemüveg, és kijelentette, ha az üzlet nem hajlandó odaadni akkor eljárást kezdeményeznek az üzlet ellen. Véletlenül, hirtelen az üzlet dolgozói is rájöttek, hogy tényleg jár hozzá.


Na hagyd magad átverni!

2012. ápr. 16. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:

Köszi:)


Amúgy magával a Samsunggal nekem sincs gondom, csak ez a szerviz..

Az enyém is 3D tv, de én internetes áruházból vettem. Járt volna hozzá szintén x szemüveg, de csak 2őt kaptunk. Felhívtam a boltot, h csak 2 szemüveg van hozzá, pedig többnek kéne. Azt mondták reklamáljak a Samsungnál. Felhívtam őket, még be se fejeztem a mondandómat, az ügyfélszolgálatos elnézést kért. Rá 3 napra megkaptam a maradék szemüveget, plusz a kellemetlenségért ajándékba adtak egy Blu-ray 3D filmet is.

2012. ápr. 16. 14:39

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!