Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Telefont tudom csatlakoztatni...

Telefont tudom csatlakoztatni adatkábelen keresztül az erősítőhot?

Figyelt kérdés

na most lehet kissé értelmetlen de a lényeg az, hogy le szeretnék játszani telefonon keresztül zenét

a cucc ugy van összrakva, hogy van ugye a dvd lejátszó vagy nemtom mi az ahhoz van kötve ilyen erősítő féle mint a dj-knek is van és arról tudom hangosabbra ill halkabra venni állítani a hangot stb

szóval hogy lehetne ehhez csatlakoztatni telefonomat?

lényeg, hogy telóról akarom nyomatni a zenét

amatőr vagyok nagyon ne hurrogjatok le ha marhaság az egész:D


2012. febr. 29. 17:28
 1/5 anonim ***** válasza:

ezt többféle képen is meg tod csinálni:

1. ha van Jack dugó a telon venni kell egy kábelt ami mind a két vége Jack dugós.

2. Ha a DVD lejátszón van USB csatlakozó akkor elvileg úgy is menni-e kell.

2012. febr. 29. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

előző vok.

bocsi az egyest elrontottam:

1. Ha a telon van Jack dugó akkor rátod kötni az erősítőtt. (persze ha az erősítőnek Jack dugója van)

2012. febr. 29. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
azt vágom hogy rá tudom kötni meg tudok venni átalakítót vagy mi a szösz csak van rajta vagíy 30 lyuk nemtom hova kell dugni:D am usb csatl nincs a dvd-be
2012. febr. 29. 21:12
 4/5 anonim ***** válasza:
Ha letudod írni az erősítőd márkáját és típusát, akkor talán ,tudok segíteni!
2012. márc. 3. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Nem az én erősítőm és sürgős lett volna a dolog de azért köszike
2012. márc. 3. 22:32

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu