Felmondhatok én a T-Home-nak?
December 15-én megrendeltük a T-Home szolgáltatását (internet, telefon, TV), amit több mint egy hónap után teljesítettek. Ráadásul csak a TV-t kötötték be. Kb. egy hónapra rá bementünk a T-Home-ba megkérdezni, hogy mi lesz az internettel és a telefonnal, azt mondták, hogy ahol lakunk, nem tudják bekötni. Nincs lefedettség. Beletörődtünk, hogy - igaz nekünk kellett emiatt utazni, hogy meg tudjuk - nem lesz netünk. Vettünk egy T-mobile internetet, azt használjuk.
Március végén megtudtuk, hogy elköltözünk onnét, ezért márc. 30-án bejelentettük az 1412-ön, hogy áthelyezést kérünk, és elég sürgős lenne, mert április 1-el költözünk és le kell adnunk a kulcsokat. Azt mondták, 28.000,-Ft-ba kerül, és 15 napon belül intézkednek. Ehhez képest a mai napig nem hozták át a TV-t, háromszor utaztunk az irodába, hogy mi a helyzet. Két hete azt mondták, hogy május 2 a határideje. A múlt héten hétfőn felhivtam az 1412-őt, azt mondták azon a héten felveszi velünk a kapcsolatot a szerelő. Egész héten nem jelentkeztek. Tegnap megint utaztunk az irodába, állítólag a szerelőnél van a dolog, de a számát nem adhatják ki, menjünk be ma is, és ők beszélnek vele.
Hát ezek után nagyon elegünk van belőlük. Ha mi nem teljesítünk időben, azonnal szerződést bontanak, most akkor mi a helyzet?
1 éves hűségidővel kötöttük, felmondhatjuk ez miatt a szerződést?
Nézd meg, hogy ők szegtek-e valamiben szerződést.
Ha a szerződésben benne van, hogy az áthelyezést x napon belül megcsinálják, és ez nem történt meg, akkor mondd fel szerződésszegésre hivatkozva.
A gondot én ott látom, hogy csak telefonos ügyintézés volt, nem írásos. (ha jól értettem)
Így nem fogod tudni bizonyítani a határidő túllépést. A beszélgetés felvételét vagy megtalálják vagy nem.
(Tanulság soha nem telefonos ügyintézés, mindíg, mindent írásban!)
Én írnék nekik egy email, faxot és ha még mindíg késnek, akkor szerződést bontanék.
Ők látják a gépben, hogy május 2. volt a határideje az áthelyezésnek.
Igen, most már mi is okosabbak lettünk... mindent írásban. :(
ezek nagyon szemetek ( T-Home )
Nekem is meggyűlt a bajom velük.. nagymamám nevén szólt a 3as csomaguk, és a mama tavaly májusban meghalt. jelentettük feléjük meg minden.. erre kaptam tovább havonta a csekkeket.. net, tv és telefon júliusban már nem volt. idén januárban kaptam egy 4 oldalas papírt amin adatforgalmak vannak felsorolva SZEPTEMBER ésOKTÓBer-ben, amikor se elméletileg se gyakorlatilag semmilyen szolgáltatásom nem volt. Ügyintéző pasi közölte velem októberben mikor már beadtam a halottit, hogy a Május után keletkezett számlákat törlik és csak Ápr.- Májusi számlákat fizessem be. ( tavalyi évben ) decemberben újabb csekk mire felhívtam őket hogy ez mi annyit mondtak ne foglalkozzak vele mert látja a gépben hogy a törlések folyamatban vannak és ne fizessem be. erre kaptam azt a papírt januárban és 119000 ft-ot kéne befizetnem nekik, mert fellebbeztem és még az adminisztrációs díjat is rám akarják verni....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!